اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

ایجاد تفرقه تنها راه اهداف استکباری است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد تفرقه بین مذاهب تنها راه رسیدن استکبار جهانی به اهدافش است.

ایجاد تفرقه تنها راه اهداف استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی در دیدار با اعضای هیئت رزمندگان استان با تشریح توطئه‌های آمریکا و دیگر کشورهای غربی در پشت مرزهای استان اظهار داشت: امروز ظاهر جنگ‌ها تغییر کرده است و دشمن مانند گذشته با سلاح و ادوات نظامی از مرزهای جغرافیایی به خاک کشورها تجاوز نمی‌کند بلکه با استحاله فرهنگی، فریب جوانان و تضعیف ایمان و ارزش‌ها، افکار را تسخیر و به سلطه خود درمی‌آورد.

وی افزود: دشمنان درصدد هستند مسئولان نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و با ایجاد اختلاف بین اقوام، مذاهب و گروه‌ها جوانان و مردم را از پشتیبانی ولایت‌فقیه و اهداف انقلاب مأیوس کنند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان ادامه داد: اعتقاد به ولایت‌فقیه، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی از ارزش‌های والای جامعه اسلامی است.

نارویی بیان کرد: راه مقابله با جنگ نرم دشمن، اعتقاد به حاکمیت این ارزش‌هاست و آحاد مردم باید با هوشیاری و دشمن‌شناسی در مقابل ناتوی فرهنگی استکبار و جنگ نرم دشمن ایستادگی کنند.

وی همچنین در جمع تعدادی از رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گفت: کشتار مسلمانان در کشورهای منطقه حاصل توطئه‌های استکبار و کشورهای وابسته به آن است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: امریکا و دیگر همدستان استکباریش تنها راه رسیدن به اهداف استکباری و تسلط بر سرزمین‌های اسلامی را ایجاد تفرقه بین مسلمانان می‌دانند.

نارویی با تأکید بر حفظ هوشیاری و دشمن‌شناسی مردم افزود: شوراها برای ایجاد وحدت و انسجام میان مردم نقش مهمی دارند و نباید اجازه دهند دشمن با لباس دوست بین آنان اختلاف بیاندازد.

در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام شد هیئت رزمندگان و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان، آمادگی خود را برای همکاری با استاندار و کارگزاران دولت در زمینه تحکیم وحدت و رشد و توسعه استان اعلام کردند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول