اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

همه مسلمانان باید از موضوعات تفرقه‌آمیز دوری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز باید دنیا بفهمد اسرائیل و آمریکا چه آشوبی در منطقه ایجاد کرده‌اند و همه مسلمانان باید به‌ شدت از موضوعات تفرقه‌آمیز دوری کنند.

همه مسلمانان باید از موضوعات تفرقه‌آمیز دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: ایران میزبان اجلاس بزرگ جنبش عدم تعهد است و کشورهای مختلفی در دنیا در این اجلاس شرکت می‌کنند که این موضوع بسیار مهمی است.

خطیب جمعه کرمانشاه اظهار کرد: امروز همه دنیا به این اجلاس تمرکز کرده‌اند و همه دنیا می‌داند، ایران در منطقه تاثیرگذار است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این اجلاس با نیم قرن سابقه، وابسته به غرب و شرق نیست و برگزاری این اجلاس در ایران، اهمیت زیادی دارد و نشان خواهد داد دشمنان ملت ایران، ادعاهای پوچ دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در عید سعید فطر تذکر دادند که دشمن می‌خواهد با اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، فکرها را از اسرائیل منحرف و خطر صهیونیسم غاصب را پنهان کند.

علما خاطرنشان کرد: امروز باید دنیا بفهمد اسرائیل و آمریکا چه آشوبی در منطقه ایجاد کرده‌اند و همه باید به‌ شدت از موضوعات تفرقه‌آمیز دوری کنند.

وی با اشاره به 4 شهریور ماه، روز کارمند، ادامه داد: اگر کارمندان به وظایف خود عمل کنند، جهاد کرده‌اند، چراکه با مردم سر و کار دارند و کار آنها خدمت به مردم است.

علما گفت: 8 شوال، تخریب بارگاه ائمه بقیع اتفاق افتاد و این جنایت آمریکاست و خداوند به این کوردلان عقل بدهد، چراکه جنگ آنها با عقل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به 5 شهریور ماه، روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی و روز داروسازی، گفت: 8 شهریور ماه سال 60، انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌دست منافقان اتفاق افتاد و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اتفاق افتاد، 2 شخصیت انقلابی که آشنا به تفکر امام(ره) و درد مردم بودند.

علما بیان داشت: امام(ره) فرمودند آمریکا سرچشمه همه ترورهاست و آمریکا و اسرائیل تروریستند و هر جای دنیا جنگی رخ دهد، دست این دو در آن وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: رسول خدا(ص) تاکید بسیاری بر رعایت حقوق دیگران و پرهیز از چیزی که حرام است، داشتند و به انجام واجبات توجه ویژه‌ای می‌فرمودند. تقوا را سرمایه وجودی خود و کارهایمان قرار دهیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول