اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جوار حرم مطهر امام ‌خمینی(ره)

غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژه رفتند

خبرگزاری فارس: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رژه سراسری 31 شهریور در جوار بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رژه رفتند.

غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژه رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیروی‌های سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جوار بارگاه ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی از زیر قرآن کریم و جلوی جایگاه رژه سراسری 31 شهریور که با حضور محمود ‌احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهور ایران اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در حال برگزاری بود رژه رفتند.

در این رژه، نیروهای مختلف نظامی جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه و در جوار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عزت، اقتدار، پیشرفت و صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

دریادلان بسیجی اعم از بسیجیان عشایر یگان‌های مختلف بسیجی بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی امام و شهدا میثاقی مجدد با مقام عظمای ولایت بسته و آمادگی خود را اعلام داشتند.

حال و هوای دیگری در فضا پیچیده بود حس غرور، اقتدار، شهامت، مردانگی و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی برای حاضران در این مراسم قابل لمس بود و سلحشوران حاضر بر ایرانی بودن خود افتخار می‌کردند و به ایستادگی خود پای آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی ایران افتخار کرده و مجاهدت‌های دلیرمردان ایران اسلامی را در هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید انتقال می‌دادند.

همزمان با اعلام آمادگی نیروهای پیاده ایران اسلامی، چتر‌بازان بر فراز آسمان حرم مطهر امام حضور داشتند و اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

تا لحظاتی دیگر یگان‌های تسلیحات و یگان‌های نمونه رزمی نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ادوات، تجهیزات و دستاوردهای جدید نظامی ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

این مراسم با حضور محمود احمد‌ی‌نژاد رئیس‌ جمهور ایران اسلامی، فیروز‌آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سردار صالحی، امیر پوربستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در جوار بارگاه ملکوتی پیرجماران برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول