اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار و امام جمعه قم صورت گرفت

رژه نیروهای مسلح قم در نخستین روز هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: نیروهای مسلح استان قم همزمان با سراسر کشور در آغاز هفته دفاع مقدس رژه رفتند.

رژه نیروهای مسلح قم در نخستین روز هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، کرم‌رضا پیریایی استاندار قم و مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه قم ضمن خیر مقدم به حاضران در میدان اظهار کرد: سی و دومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی را در حالی آغاز می‌کنیم که بر خلاف 30 سال گذشته، رژیم صهیونیستی دیگر یک هیولای شکست‌ناپذیر نبوده و بر خلاف دهه‌های گذشته، فناوری هسته‌ای و دیگر تکنولوژی‌های پیشرفته برای ملل مسلمان دست‌نایافتنی نیست.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز پرچم‌دار مبارزه با استکبار است گفت: بیداری مسلمانان در سراسر جهان مشاهده می‌شود و امروز دیگر اهانت به اشرف مخلوقات آدم، برای طراحان و حامیان شرور آنها امنیت به بار نمی‌آورد زیرا مسلمانان جهان یکپارچه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم به سخنرانی پرداخت و گفت: نیروهای توانمند مسلح جمهوری اسلامی با شرکت در این رژه قصد دارند از دلاورمردان و شیرزنانی که در دوران خون و شهادت با تمام وجود از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند تشکر کنند، ضمن اینکه به وسیله مراسمات باشکوه می‌خواهند فکر ناب و فرهنگ جهاد و شهادت را در میان نسل امروز گسترش دهند.

وی با اشاره به ساخت فیلم‌ها و سریال‌های گوناگون در مورد دفاع مقدس گفت: سازندگان این فیلم‌ها باید اطلاعات لازم را از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دریافت کنند زیرا گاهی از روی ناآگاهی یا به وسیله دست‌های پیدا و پنهان تصویری از جنگ و زنان و مردان با ایمان که خود را از خواسته‌های مادی رهانیده بودند و گوش به فرمان رهبر بودند نشان داده می‌شود که واقعا شرم‌آور و تأسف‌انگیز است.

در این مراسم که یگان‌های نمونه سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ارتش و برخی دیگر از دستگاه‌ها حضور داشتند، در ابتدای رژه جمعی از جانبازان از مقابل جایگاه عبور کردند و پس از آن هر یک از گروه‌های شرکت کننده مانند لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، مرکز آموزش افسری و تربیت پاسداری علویون، نیروهای ارتشی حاضر در آمادگاه منظریه و یگان نمونه فرماندهی نیروی انتظامی قم، گروهان‌های بسیج نواحی آمادگی و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول