اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش

رژه نیروهای مسلح در اندیمشک برگزار شد

خبرگزاری فارس: ساعتی پیش نیروهای مسلح مستقر در شهرستان اندیمشک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان رژه رفتند.

رژه نیروهای مسلح در اندیمشک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک فرمانده سپاه ناحیه اندیمشک پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از اقتدار ایران ترس دارند و به این دلیل تلاش دارند تا ایران را در جهان ضعیف جلوه دهند ولی همیشه در این باره ناکام هستند.

عبدالرضا چشم روشن افزود: استکبار جهانی کمک‌های مالی، فکری، انسانی و تبلیغاتی زیادی به دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس دادند اما اراده خداوند و رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب نگذاشت دشمن کاری از پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش داشت تا در روزهای نخست پیروزی انقلاب از زمان سازمان‌دهی قوا در ایران استفاده کند و ایران را غافل‌گیر کند ولی در این باره نیز ناکام ماند.

وی اظهار داشت: رزمندگان ما با تکیه بر سلاح ایمان و عقیده چنان درسی به دشمن دادند که هیچ ابرقدرتی فکر تجاوز به میهن اسلامی را در سرش نپروراند.

چشم‌روشن افزود: ایران اسلامی در راستای استقامت و پایداری مقابل ظالم در جبهه‌های حق علیه باطل حضوری فعال پیدا کرد و در این باره نیز دشمنان بارها در عملیات‌های بزرگی ناکام مانده و شکست‌های سنگینی را تجربه کردند.

وی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی ارزشی و ماندگار است که کشورمان را در برابر هر گونه خطری بیمه می‌کند و لازم است برای نهادینه شدن آن در بین نسل سوم از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اندیمشک تاکید کرد: اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان با کیفیت بسیار خوبی انجام می‌شود و برای اجرای آن‌ها تدارکات لازم دیده شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول