اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان:

قدرت معنوی نیروهای مسلح ایران در دفاع مقدس اثبات شد

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان گفت: وجه تمایز نیروهای مسلح ایران با سایر نیروها در برخورداری از قدرت معنوی است و این مهم در دوران دفاع مقدس به اثبات رسید.

قدرت معنوی نیروهای مسلح ایران در دفاع مقدس اثبات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خاطر بهره‌مندی از قدرت معنوی توانی را در دفاع مقدس ایجاد کردند که آیه «واعدولهم مااستطعتم من قوه» را تحقق بخشیدند.

وی اضافه کرد: این موضوع موجب شد تا رژیم بعث که از ناحیه شرق و غرب و کشورهای منطقه پشتیبانی می‌شد با شکست روبه‌رو شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: صدام علاوه بر برخورداری از حمایت‌های تجهیزاتی و تسلیحاتی کشورهای شرق و غرب و دلارهای نفتی کشورهای منطقه، از نظر نیروی انسانی هم حمایت می‌شد که با گرفتن اسرایی از کشورهای مختلف جهان این موضوع اثبات شد.

وی خاطرنشان کرد: آنها به گونه‌ای حمایت می‌شدند که حتی برای کشتن یک رزمنده ایرانی از تانک استفاده می‌کردند در صورتی که رزمندگان ما کمترین تجهیزات و ادوات جنگی در اختیار داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: اگر چه بر اساس محاسبات و برنامه‌ریزی‌ها آنها باید به پیروزی می‌رسیدند اما نیروهای مجاهد ما با قدرت ایمان و خلوص نیت موجب شکست آنان شدند و قدرت معنوی خویش را به اثبات رساندند.

وی افزود: بر اساس محاسبات آنها باید سه روز تا یک هفته موفق به گرفتن خوزستان می‌شدند اما نه تنها این مهم محقق نشد بلکه رزمندگان ما علاوه بر جلوگیری از این مهم، به داخل خاک دشمن هم پیشروی کردند.

حسینی‌شاهرودی در ادامه پیغام آمریکا به اسرائیل مبنی بر خودداری از حمله نظامی به ایران را یادآور شد و گفت: این مسئله عدم توان آنان در زمینه دستیابی به اهداف حمله نظامی را می‌رساند.

وی افزود: آنان می‌دانند که در صورت کوچک‌ترین تحرک نظامی منافع آنان در منطقه به خطر افتاده و رژیم غاصب صهیونیستی از بین خواهد رفت.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان خاطرنشان کرد: افزایش قدرت و توان نیروهای مسلح در زمینه‌های آموزش و تجهیزات نظامی و تحلیل توان دشمنان مانع از حرکت نظامی دشمنان می‌شود.

وی خطاب به فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در کردستان توصیه کرد که توان نظامی خود را افزایش دهید تا اینکه هراس شماها همچنان در دل دشمنان باقی بماند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان با تاکید بر گسترش روحیه فداکاری و ایثار و تبیین رشادت‌های دوران هشت سال جنگ تحمیلی، این مسائل را زمینه‌ساز پیشرفت دوچندان ایران در زمینه‌های گوناگون خواند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول