اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن نام شهدا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن نام شهدا می‌شود و نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن نام شهدا می‌شود

سردار علی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با برنامه‌های سپاه ویژه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های زیادی را برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی کرده‌ایم که برای عالی برگزار شدن آنها تمام سعی و کوشش خود را انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در تشریح برنامه‌ها افزود: مسابقات ورزشی، فرهنگی، قرآنی و وبلاگ‌نویسی را برای تمامی شهرستان‌های استان‌ تهران پیش‌بینی کرده‌ایم که از جوایز نقدی و غیرنقدی خوبی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: امسال نمایشگاه دفاع مقدسی را در شهرستان ری برگزار می‌کنیم اما نه به گستردگی سال گذشته، چرا که پارسال نمایشگاه در میدان فرمانداری یکی از شلوغ‌ترین میدان‌های ری بود و مزاحمت‌هایی را نیز برای مردم ایجاد کرد.

نصیری با اشاره به اینکه ما دوست نداریم برای مردم مزاحمتی ایجاد شود، بیان داشت: ما به دنبال مکان و جایگاهی مناسب برای اجرای رزمایش‌ها و مانورها هستیم و قصد داریم عملیات‌ها را در مکان‌هایی برگزار کنیم که مردم از ما گله‌مند نشوند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بخش علمی – پژوهشی سپاه عنوان کرد: ما در این زمینه برنامه‌های زیادی داریم. به‌عنوان مثال در همه شهرستان‌های استان تهران اتاق‌های فکری را تشکیل داده‌ایم که اندیشمندان در آنجا تفکر و قسمت‌های لازم برای برگزاری یک همایش و یا یادواره عالی را به ما گوشزد می‌کنند.

امروز، آغاز رزمایش مدافعان ولایت

وی در ارتباط با برگزاری رزمایش مدافعان ولایت ابراز داشت: این رزمایش امروز آغاز می‌شود و به صورتی است که بسیجیان هر شهری در قالب گردان بیت‌المقدس از محل خود دفاع می‌کنند و با یک برنامه تمرینی ساماندهی می‌شوند.

نصیری در تشریح جزئیات این رزمایش اضافه کرد: در این رزمایش بسیجیان بدون تیراندازی از شهر خود دفاع می‌کنند و صبحگاه مشترکی نیز با گردان عاشورای ری و باقرشهر برگزار می‌کنند، ضمن اینکه برای آنها راهپیمایی شبانه را هم پیش‌بینی کرده‌ایم.

مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ضمن نام بردن مهم‌ترین برنامه‌های دفاع مقدس اضافه کرد: برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش شهیده با محوریت شهیده شاخص سال شهیده ناهید فاتحی کرجو، همایش بیداری اسلامی، تجلیل و تقدیر از جانبازان پیشکسوت و شاخص، غبارروبی مزار شهدا با حضور خانواده آنها، یادواره شهدای دانش‌آموز و ... از مهم‌ترین برنامه‌های ما هستند.

وی در ادامه با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) یادآور شد: در این امر ما نیز مقصر هستیم. ما هرچه داریم از برکت پیامبر (ص) است اما به‌عنوان مثال هنگام صلوات فرستادن، صلوات‌های ما رنگ و بویی از اسلام ناب محمدی ندارد و دشمن با مشاهده کارهای ما جرئت توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) را پیدا می‌کند.

نصیری در پایان با تأکید بر باشکوه برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس را باشکوه برگزار کنیم و برای تحقق این امر تمام توان خود را به‌کار گرفته‌ و مطمئن باشید چیزی کم نمی‌گذاریم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول