اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان پیشوا:

ایران در دوران دفاع مقدس مقاومت خود را به کشورهای جهان ثابت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: هفته دفاع مقدس به‌عنوان هویت دینی و ملی ما بوده و توجه همه مسئولان شهرستان در جهت بهتر برگزار کردن برنامه‌های این هفته خواسته ما است.

ایران در دوران دفاع مقدس مقاومت خود را به کشورهای جهان ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم گردهمایی مدیران سه مقطع تحصیلی مدارس شهرستان پیشوا با حضور چند تن از مسئولان برگزار شد.

بهرام ستاری اظهار داشت: برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران سبب ثبت برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران شده است.

فرماندار پیشوا در ادامه ابراز داشت: دشمن در بدو شکل‌گیری به دنبال براندازی نظام بوده تا با ترور شخصیت‌های اصیل نظام آن را از حرکت در مسیر اصلی خود متوقف کند.

وی افزود: توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان و معاندان نه تنها خللی در عزم و اراده ملت و مسئولان ایجاد نکرد بلکه دشمن نتیجه عکس گرفت و صفوف ملت فشرده‌تر و عزم و اراده آنان جدی‌تر شد.

ستاری گفت: اجلاس غیرمتعهدها با وجود همه سنگ‌اندازی‌های بدخواهان برگزار شد که با دستاوردهایی که داشت برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی رقم خواهد زد.

فرماندار پیشوا درباره توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد: امروز دفاع از ساحت مقدس پیامبر (ص) به معنای دفاع از تمامی مقدسات و ارزش‌های دینی تمامی ادیان و پیامبران الهی است، به طوری که پاپ کاتولیک نیز به‌عنوان یکی از رهبران مذهبی این توهین را محکوم کرده است.

وی با بیان سخن مقام معظم رهبری افزود: نظام مهندسی جهان در حال تغییر در پرتوی احکام الهی بوده و منشأ آن در دین رسول اکرم (ص) است.

ستاری در قسمتی دیگر از سخنرانی خود ضمن تشکر از همکاری‌های آموزش و پرورش در شهرستان افزود: به حمد خدای متعال در سال گذشته در دو برنامه بزرگ با همکاری آموزش و پرورش چه در بحث سرشماری سال 1390 و چه در موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی که تبلور اراده ملی در شهرستان پیشوا بود، توانستیم به نحو شایسته برگزار کنیم.

وی آغاز سال تحصیلی و هفته بازگشایی مدارس با ایجاد اشتیاق برای دانش‌آموزان در جهت فعالیت با نشاط در طول سال تحصیلی را از نکات مهم این مناسبت نامید و بیان داشت: امیدواریم ضمن ایجاد جذابیت برنامه‌ای در برگزاری هفته بازگشایی مدارس، سال خوبی را با برنامه‌ریزی دقیق، با توجه به نظام مهندسی جدیدی که در آموزش و پرورش ایجاد شده، رقم زنیم.

ستاری با اشاره به موضوع هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس به‌عنوان هویت دینی و ملی ماست.

وی توجه همه مسئولان شهرستان در جهت بهتر برگزار کردن برنامه‌های این هفته را خواستار شد.

فرماندار پیشوا در پایان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مناسب ضمن برگزاری مراسم بازگشایی مدارس، به موضوع هفته دفاع مقدس در مدارس نیز توجه ویژه گردد تا این هویت دینی و ارزشی به دانش‌آموزان انتقال داده شود و نسل جوان با این موضوع آشناتر شوند.

گفتنی است، در پایان برنامه نیز از مدیران موفق و برتر مجتمع‌های آموزشی مدارس شهرستان پیشوا با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول