اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

یاسوج آماده آغاز سال تحصیلی با 48 هزار دانش‌آموز است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: همه امکانات برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شده و 48 هزار دانش‌آموز شهر یاسوج شهر آماده راهی شدن به سوی مدارس برای علم‌آموزی هستند.

یاسوج آماده آغاز سال تحصیلی با 48 هزار دانش‌آموز است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار کرد: سال تحصیلی جدید را با تحول و شکوفایی در امر آموزش و پرورش در سطح کشور آغاز خواهیم کرد.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین کارهایی بود که در نظام آموزشی ما در طول سال‌های پس از انقلاب صورت گرفت و به مانند همه عرصه‌های دیگر در آموزش نیز به سوی بومی‌سازی برنامه‌ها حرکت می‌کنیم.

الفونه افزود: برای اجرای هر چه بهتر این سند همه باید همت به خرج دهند و برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که تداخل و دوباره‌کاری مخل اجرا نشود.

این مسئول ارشد در شهرستان بویراحمد با بیان اینکه آموزش‌های لازم در زمینه تدریس کلاس‌های دوم و ششم ابتدایی ارائه شده، اظهار کرد: کلاس‌های ضمن خدمت به نحو مطلوبی در شهر یاسوج برگزار شد و معلمان این پایه‌ها با آمادگی نسبتاً مطلوبی پا به کلاس‌های درس در سال تحصیلی جاری می‌گذارند.

فرماندار شهرستان بویراحمد از نواخته شدن زنگ سال تحصیلی جدید در 500 آموزشگاه این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری تحصیلی حدود 48 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی شهر یاسوج راهی مدارس می‌شوند.

الفونه از آماده بودن همه فضاهای آموزشگاهی در این شهر خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه‌ریزی مستمری که در طول تابستان صورت گرفت دانش‌آموزان و معلمان این شهر با فراغ بال سال تحصیلی جدید خود را پشت سر خواهند گذاشت.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در 29 شهریور امسال تعداد 4 هزار و 500 دانش‌آموز کلاس اولی وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

این مسئول گفت: از تعداد 48 هزار دانش‌آموز یاسوجی تعداد 22 هزار و 500 نفر از آنان در مقطع تحصیلی ابتدایی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول