اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

آلونک شیطانی در مشهد متلاشی شد

خبرگزاری فارس: دو مرد و یک زن که آلونک‌های شیطانی خود را در حاشیه شهر مشهد به پاتوق افراد معتاد و سارقان حرفه‌ای تبدیل کرده بودند دستگیر شدند.

آلونک شیطانی در مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس،  احد کریمی گفت: در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر رفت ‌و آمدهای مشکوک افراد معتاد و خلافکار به منزلی مسکونی در محدوده بولوار طبرسی شمالی مشهد و اعلام نارضایتی شدید از مزاحمت‌های این افراد برای اهالی محل، تیم‌های اطلاعاتی کلانتری 39 مشهد به طور ویژه پیگیری این موضوع  را در دستور کار خود قرار دادند.

 کریمی افزود: پلیس در این عملیات پی از انجام تحقیقات لازم، با هماهنگی مقام قضایی، محل مورد نظر که آلونکی در داخل حیاط یک منزل قدیمی بود را مورد بازرسی قرار دادند.

در این اقدام ضربتی 2 مرد و یک زن معتاد که از گردانندگان آلونک شیطانی بودند دستگیر و مقادیری مواد مخدر و کابل‌های سرقتی از آنان کشف شد. 

وی گفت: با متلاشی شدن این آلونک شیطانی که محل پاتوق افراد خلافکار و سارقان حرفه‌ای بود تحقیقات از افراد دستگیر شده ادامه دارد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول