اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به نمایندگی از دانش‌آموزان پایه اول سراسر کشور

700 دانش‌آموز جشن شکوفه‌های خود را در حرم امام رضا(ع) برگزار کردند

خبرگزاری فارس: به نمایندگی از دانش‌آموزان پایه اول سراسر کشور، 700 دانش‌آموز جشن شکوفه‌های خود را در بارگاه منور رضوی برگزار کردند.

700 دانش‌آموز جشن شکوفه‌های خود را در حرم امام رضا(ع) برگزار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز و در جوار بارگاه ملکوتی منور علی‌ابن موسی‌الرضا(ع)، 700 دانش‌آموز پایه اول در آئین جشن شکوفه‌ها سال تحصیلی 91-92 آغاز کردند.

دانش‌آموزان با تشرف به حرم امام رضا(ع) و خواندن صلوات خاصه آن حضرت، سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

در این مراسم طاهره عرفانیان معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار کرد: این مراسم همزمان با هفته کرامت و با برگزاری مراسم معنوی و شاد و با اهدای شاخه گل و هدیه معنوی به این دانش‌آموزان برپا شد.

معاون ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: همچنین همزمان با جشن شکوفه‌ها 105 هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی سال تحصیلی جدید را با حضور در سه هزار و 500 کلاس در خراسان‌رضوی آغاز کردند.

جشن شکوفه‌ها در کاشمر برگزار شد

مراسم جشن شکوفه‌ها و روز جوانه‌ها همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش و والدین دانش‌آموزان در دبستان دخترانه شاهد شهرستان کاشمر برگزار شد.

در این مراسم ابوالفضل حسینی، رئیس آموزش و پرورش کاشمر پیش از ظهر امروز و در مراسم جشن شکوفه‌ها که در دبستان دخترانه شاهد شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید توأم با پویایی جامعه علمی کشور است و تقارن آن با هفته دفاع مقدس سبب قداست افزون‌تر بهار علم و دانش می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش کاشمر افزود: امروز همواره مدارس به عنوان مهم‌ترین مراکز تولید علم، معرفت و ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اند.

حسینی افزود: دانش‌آموزان با تلاش و جهاد علمی، فرهنگی و پژوهشی خود، کشور را در حرکت به سوی افق‌های برتر یاری می‌رسانند.

وی خاطرنشان کرد: اینک در آستانه بهار تعلیم و تربیت و فصل بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و فداکاری رزمندگان افتخار آفرین دوران 8 سال دفاع مقدس و تبریک صمیمانه این آغاز زیبا و پرنشاط به جامعه دانش‌آموزان و فرهنگیان، امید آن داریم با اراده و عزم راسخ معلمان و پشتکار دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید شاهد درخشش این شکوفه‌های تعلیم و تربیت در تمام عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول