اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) عنوان کرد

تحصیل 400 طلبه در مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه تعداد طلاب ورودی سال تحصیلی جدید 130 نفر است گفت: 403 طلبه در این مؤسسه مشغول کسب علم و فضیلت هستند.

تحصیل 400 طلبه در مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام حسین رحیمیان دوشنبه شب در مراسم آغاز سال تحصیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) با اشاره به راه‌اندازی این مؤسسه اظهار کرد: این مؤسسه در سال 1380 در رشته تاریخ اسلام کار خود را شروع کرد و دو سال پیش این مرکز با کسب مجوز تبدیل به مؤسسه شد.

وی مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) را دانشگاه جامع توصیف و تصریح کرد: این مرکز تنها یک رشته تخصصی را ارائه می‌داد و با تبدیل شدن این مرکز به مؤسسه اکنون 10 رشته در سطح‌های سه و چهار در این موسسه دایر است و در صدد اضافه کردن چند رشته دیگر هستیم که مقدمات این کار انجام شده است.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه طلاب لازم است با وجود مشکلات پیش رو نهایت تلاش را در زمینه رسیدن به هدف نهایی داشته باشند خاطر نشان کرد: این مؤسسه با همت خود مقدورات لازم را آماده کرده در حالی که این امکانات در گذشته وجود نداشت.

رحیمیان با اشاره به اینکه تعداد طلاب ورودی سال تحصیلی جدید 130 نفر است عنوان کرد: 403 طلبه در این مؤسسه مشغول کسب علم و فضیلت هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه طلاب این مؤسسه مشکلاتی نیز دارند تصریح کرد: اگر مجوز سطح سه رشته‌ای به ما داده‌اند، برای سطح چهار آن مجوز نداده‌اند و به همین دلیل عده‌ای دچار مشکل شده‌اند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) اذعان داشت: دانش‌پژوهان این موسسه باید رساله خود را از شورای عالی حوزه علمیه بگیرند و در آنجا نیز از آن دفاع کنند که البته امیدواریم با مساعدت مدیریت جدید حوزه‌های علمیه این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول