اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خدام حرم رضوی

پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در گیلان به اهتزاز در‌می‌آید

خبرگزاری فارس: مسئول کانون جوانان رضوی گیلان از ورود کاروان زیرسایه خورشید در استان خبر داد و گفت: خدام رضوی پرچم بارگاه ملکوتی علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) را در گیلان به اهتزاز در می‌آورند.

پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در گیلان به اهتزاز در‌می‌آید

اسحاق معبود مژدهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در استان اظهار کرد: کاروان خدام حرم امام رضا (ع) امروز 28 شهریور وارد استان گیلان می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال برای پنجمین سال متوالی است که حرکت خدام حرم رضوی از گیلان آغاز می‌شود، افزود: در این کاروان چهار خادم، یک روحانی و یک نفر به عنوان نماینده آستان قدس رضوی حضور دارند.

مسئول هیئت خادمین‌الرضا (ع) رشت حضور کاروان خادمان حرم امام رضا (ع) را به مدت سه روز در استان عنوان کرد و گفت: این کاروان عصر امروز در شهرهای لاهیجان و ماسال و روز چهارشنبه در رضوانشهر و تالش و نیز روز پنج‌شنبه در رشت و خمام حضور می‌یابند و ضمن اهتزاز پرچم بارگاه ملکوتی علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گفته وی، شرکت در جشن زیرسایه خورشید در روز پنج‌شنبه 30 شهریور جاری در مهدیه رشت پایان‌بخش برنامه‌های خدام رضوی در گیلان خواهد بود.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان برگزاری دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در گلزار شهدا، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها را از دیگر برنامه‌های این کاروان در مدت حضورشان در استان ذکر کرد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول