اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اندیمشک در مجلس:

دنبال مهره‌چینی در ادارات و فعالیت سیاسی در اندیمشک نیستم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: هیچ‌گاه به دنبال کار سیاسی نبوده‌ام و اصلا برای مهره‌چینی در سطح شهرستان برنامه‌ای ندارم.

دنبال مهره‌چینی در ادارات و فعالیت سیاسی در اندیمشک نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، صید عیسی دارایی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان اندیمشک اظهار داشت: عده‌ای می‌گویند در حال سازمان‌دهی نیروها در سطح شهرستان هستیم در حالیکه من هرگز به دنبال مهره‌چینی و این‌گونه مسائل حاشیه‌ای نبوده و نیستم.

نماینده مردم اندیمشک در افزود: مجلس شورای اسلامی مرکز قانون‌گذاری است و باید در مسائل مختلف و مهم کشور تأثیرگذارتر عمل نماید و این مجلسی که ما الان داریم مجلسی نیست که مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده است و نیاز به اصلاحاتی دارد که بنده با جدیت این بحث را دنبال می‌کنم.

دارایی با انتقاد از دستجردی، وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: چرا سیاست را در بحث درمان دخیل کرده‌اند، در امر درمان سیاست اصلاً معنا ندارد.

وی تاکید کرد: درمان با جان انسان‌ها ارتباط دارد و خدای ناکرده اگر برای نجات جان انسانی سهل‌انگاری صورت پذیرد باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون شوراها تصریح کرد: یک نماینده مجلس نباید در مسائل جزئی مدیریت‌های شهرستان دخالت نموده و تمام وقت خود را با عزل و نصب مدیران یک شهرستان بگذراند که اگر این کار را بکنیم روش دیکتاتورها را دنبال کرده‌ایم و خلاقیت و ابتکار مدیران را از آن‌ها گرفته و عملاً آن‌ها را به مدیرانی بی‌اختیار مبدل می‌کنیم.

دارایی به اصل مهم انتقاد در مدیریت‌ها اشاره کرد و گفت: هر کسی در جمهوری اسلامی مسئولیت پذیرفت باید سینه‌ای صاف برای پذیرفتن انتقادات داشته باشد و هرگونه انتقاد را با جان و دل پذیرا باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتقاد در جای خود موجب از بین رفتن نقاط ضعف دستگاه‌ها می‌شود و مردم و زیرمجموعه یک دستگاه می‌توانند از مدیران خود انتقاد کنند.

وی تصریح کرد: من با مردم اندیمشک عهدی بسته‌ام و مردم هم به این عهد من رای دادند؛ من به مردم قول داده‌ام که از کوچک‌ترین تخلفی هم نگذرم و به همین دلیل اگر از مدیری تخلفی ببینم گذشت نمی‌کنم و به شدت با او برخورد خواهم کرد.

دارایی در انتهای سخنان خود ضمن تبریک انتصاب فریدون حسنوند به عنوان استاندار بوشهر گفت: برای این فرزند اندیمشکی آرزوی موفقیت داریم و  امیدواریم منشاء خیر و برکت برای مردم بوشهر باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول