اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

اسلام در حال بازیابی قدرت و هویت سیاسی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: اسلام در شرایط کنونی در حال بازیابی قدرت و هویت سیاسی خود در زمان گذشته است.

اسلام در حال بازیابی قدرت و هویت سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدرضا بابازاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه که با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: تمام اتفاقات اخیر در نواحی مختلف جهان نشانگر بازیابی هویت اصیل اسلام توسط مسلمانان و نماد قدرت سیاسی اسلام است.

وی افزود: فیلمی که توسط آمریکا و اسرائیل و با حمایت‌های مستقیم قوم یهود نمایش داده شده، یکی از سناریوهای دولت‌های غربی برای براندازی اسلام برشمرده می‌شود اما بر اساس پیام الهی دین اسلام در هیچ شرایطی مغلوب دیگر ادیان نشده و به‌ عنوان دین پیروز شناخته می‌شود.

بابازاده در ادامه با اشاره به برخی شیطنت‌های دشمنان در سال‌های اخیر و اثرات این اقدامات بر مردم جهان خاطرنشان کرد: مردم نه ‌تنها از این اقدامات هراسی ندارند بلکه با اعمال هرگونه فشار و تحریم بر کشورهای مسلمان بیشتر به دین ‌اسلام و حقانیت این دین پی می‌برند.

امام جمعه موقت ارومیه اضافه‌ کرد: اعتراضات مردمی علیه اقدام موهن دولت امریکا در زمینه ساخت فیلم ضداسلامی امری طبیعی است اما باید به این نکته توجه داشت که این‌گونه اعتراضات به‌زودی به کشورهای هم‌پیمان آمریکا نیز خواهد رسید.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در کشورهای اسلامی بیان داشت: اعتراضات مردمی بدون در نظر گرفتن مذهب و فرقه یکی از روش‌های حفظ وحدت اسلامی است که می‌تواند پاسخی دندان‌شکن به زورگویی‌های استکبار و هم پیمانان استکبار باشد.

بابازاده با اشاره به نبود وحدت میان دشمنان اسلام گفت: دشمنان اسلام و طرفداران نظام‌ کفر و طاغوت در فکر بر هم زدن نظام اسلامی هستند، اما باید به این نکته توجه داشته باشند که مسلمانان هیچ‌گاه از اتحاد و وفاق دست برنمی‌دارند و به‌ زودی باید شاهد از هم پاشیدگی نظام‌های غیردینی باشند.

وی اقدام دولت ترکیه در زمینه تسلیت کشتار سفیر آمریکا در لیبی را محکوم و تاکید کرد: این اقدام دولت اسلامی ترکیه نمی‌تواند چیزی جز جدایی از اسلام را در پی داشته‌ باشد، چرا که سفیر لیبی به دست مسلمانان و در اعتراض به اقدامات ناجوانمردانه به هلاکت رسیده ‌بود.

امام جمعه موقت ارومیه در پایان ابراز امیدواری کرد که تقوای الهی برای مسلمانان دژی مستحکم در برابر ابرقدرتان و طرفداران حقوق‌ بشر ساخته و به این ترتیب شاهد فروریزی دولت‌های طرفدار بی‌دینی در جهان باشیم.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول