اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید مازندران:

تشکل‌های سیاسی تفکرات بسیجی را ترویج دهند

خبرگزاری فارس: مسئول تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید مازندران بر ترویج تفکرات بسیجی توسط تشکل‌های سیاسی تاکید کرد.

تشکل‌های سیاسی تفکرات بسیجی را ترویج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حمیدرضا جمالزاده ظهر امروز در نخستین گردهمایی دبیران تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران در دانشگاه آزاد بابل افزود: اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه اساتید، ترویج تفکرات بسیجی بر دانشگاه است.

وی با اشاره به اهداف مهم تشکل اسلامی اساتید در دانشگاه آزاد اظهار داشت: گام برداشتن در جهت تحقق اهداف مقام معظم رهبری که اساتید را به عنوان فرماندهان جنگ نرم معرفی کردند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این تشکل‌هاست.

جمالزاده خطاب به دبیران تشکل‌های سیاسی اسلامی بیان کرد: دبیران، نمایندگان تشکل‌های سیاسی اسلامی در واحدها بوده که باید در اشاعه فرهنگ اسلامی تلاش کنند.

وی بیان کرد: این تشکل‌ها باید با راهنمایی اعضای هیأت علمی در هدایت دانشجویان و معرفی الگوهای اسلامی در دانشگاه‌ها کوشا باشند.

مسئول تشکل‌های سیاسی اسلامی مازندران با اشاره به نقش و تأثیر تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید در مدیریت جدید دانشگاه گفت: تشکل‌های سیاسی اسلامی که مجموعه‌ای از اساتید بسیجی دانشگاه است در راستای اهداف ریاست عالیه دانشگاه گام بر داشته و همگام با مدیریت دانشگاه‌ها برای اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می‌کند.

جمالزاده اظهار داشت: تشکل‌های سیاسی اسلامی استان مازندران در آینده ابتدا انتخابات شوراها را در واحدها انجام داده و پس از آن با برنامه‌ریزی مدون و اصولی در جهت حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

انتهای‌پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول