اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضوانی:

برگزاری مراسم تودیع معاون سیاسی گیلان بدون معرفی جانشین ضرورتی نداشت

خبرگزاری فارس: معاون سابق سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان گفت: برگزاری مراسم تودیع معاون سیاسی‌امنیتی گیلان تا زمانی که جانشینی برای این پست حساس تعیین نشده، ضرورتی نداشت.

برگزاری مراسم تودیع معاون سیاسی گیلان بدون معرفی جانشین ضرورتی نداشت

غلامعلی رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نحوه برگزاری مراسم تودیع خود اظهار کرد: برگزاری مراسم تودیع تا قبل از تعیین جانشین ضرورتی نداشت که انجام شود.

وی ادامه داد: حوزه معاونت سیاسی‌امنیتی بسیار پرکار و خدمتی در عرصه هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، سیاسی، مسایل اجتماعی و فرهنگی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان افزود: معاون سیاسی‌امنیتی استانداران کشور جانشین استانداران هستند یعنی اگر استاندار ماموریتی برود و یا در جلسه‌ای شرکت کند که بعد امنیتی، اجتماعی و فرهنگی دارد تدوین این امر طبق سیاست معاون سیاسی‌امنیتی انجام می‌شود.

وی جایگاه پست حوزه معاونت سیاسی‌امنیتی را حساس خواند و ابراز کرد: بار مسئولیت بسیار سنگین است و حالا که مراسم تودیع بنده برگزار شد ناراحت نیستم اما می‌توانست با تعیین معاون سیاسی‌امنیتی و صدور حکم وزیر کشور و یا معاون جانشین وی صورت گیرد که خلٱ ایجاد نشود.

رضوانی با اشاره به سمت دیگر خود در زمینه دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان اذعان کرد: با حکم وزیر کشور هزینه‌هایی که انجام و یا اسنادی در این زمینه تنظیم می‌شود بر عهده بنده است و تا زمانی که دبیری برای این شورا تعیین نشود در این پست هستم.

وی امضای اسناد مالی و صدور چک را از اختیارات قانونی خود در شورای مذکور با تفویض اختیار وزیر کشور عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اکنون در گیلان هستم تا زمانی که جانشین بنده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تعیین شود و این پست را از بنده تحویل بگیرد.

وی همچنین از خبرگزاری فارس به دلیل انعکاس اخبار در مدت تصدی وی قدردانی و ابراز رضایت کرد و یادآور شد: خبرگزاری فارس نسبت به تمام خبرگزاری‌ها پویاتر و بسیار جدی‌تر است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول