اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دبیرخانه مرکزی تشکل‌های ‌‌اسلامی‌سیاسی دانشگاه آزاد خبر داد

ایجاد اتحادیه تشکل‌های اسلامی‌سیاسی جهان اسلام در دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: مدیر کل دبیرخانه مرکزی تشکل‌های ‌‌اسلامی‌سیاسی دانشگاه آزاد کشور از ایجاد اتحادیه تشکل‌های اسلامی‌سیاسی جهان اسلام در این خبر دانشگاه داد.

ایجاد اتحادیه تشکل‌های اسلامی‌سیاسی جهان اسلام در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجتبی اکبری عصر امروز در جمع مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به انتشار بیانیه روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور مبنی بر برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌های کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها، اظهار کرد: اخیرا دانشگاه آزاد اسلامی بحث ایجاد اتحادیه تشکل‌های اسلامی‌سیاسی دانشجویان جهان اسلام را به طور مستقل دنبال می‌کند.

وی به تجمع دانشجویان مقابل درب سفارت سوئیس اشاره کرد و گفت: سوئیس حامی منافع آمریکاست.

این مسئول با محکوم کردن انتشار فیلم موهن ابراز کرد: باید با عوامل ساخت و انتشار این فیلم برخورد شود و قطعا همان حکمی که امام خمینی (ره) درباره سلمان رشدی صادر کرده بودند درباره سازنده این فیلم نیز قابل اجراست. 

وی با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دبیرخانه تشکل‌های اسلامی در قالب مرکز مطالعات تئوری و راهبردی، بحث‌های کرسی‌ها را به صورت مدون در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد و به صورت یک دستگاه هدایتی، نظارتی و حمایتی عمل می‌کند.

اکبری تامین مالی و حمایت‌های معنوی و نظارت بر عدول نکردن از چارچوب‌ و خط قرمزها توسط دانشجویان را از وظایف دبیرخانه مذکور برشمرد.

وی از احداث بانک توسط دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و یادآور شد: با توجه به وضعیت منابع بومی موجود در دانشگاه‌های آزاد هر استان، ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌ و توجه به امور پژوهشی می‌تواند علاوه بر درآمد شهریه‌ها، تولید ثروت کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول