اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خلخال:

استعفای من سیاسی نبوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: استعفای بنده از سمت فرمانداری خلخال سیاسی و مربوط به مسایل شایعه شده نبوده بلکه درصدد خدمتگزاری در سنگر دیگر هستم.

استعفای من سیاسی نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه شورای اداری خلخال اظهار داشت: پس از سپری شدن دو سال از مأموریتم در این شهرستان به لحاظ مشکلات شخصی و خانوادگی از ادامه خدمت در این شهرستان معذورم و به همین دلیل استعفایم را تقدیم کردم.

وی با یادآوری اینکه در دو سال خدمت در این شهرستان محروم تجربه‌های خوبی اندوخته و همراه مردم سعی کردیم مشکلات و نارسایی‌ها را به جد پیگیری کرده و در دستور کار قرار دهیم، ‌تصریح کرد: انتظار دارم مردم منطقه بنده را در این دو سال به خاطر کارهای کرده و نکرده و ضعف‌ها و نقص‌هایم حلال کنند ولی تجربه حضور در خلخال را جزو ماندگارترین دوران خدمت در نظام اسلامی می‌دانم.

عبداللهی با ابراز رضایت از عملکرد مدیران اجرایی این شهرستان خاطرنشان کرد: خدمت به مردم بصیر و آگاه‌دل توفیق الهی است که نصیب همه نمی‌شود و مدیران این شهرستان با نهایت دلسوزی شبانه‌روز کوشیدند تا فضای آرام و وحدت‌آفرینی را در منطقه حاکم کنند.

این مسئول از ائمه جمعه خلخال، کلور و هشتجین قدردانی کرد و افزود: روحانیان در ایجاد وحدت در بین مردم و فراهم کردن آسایش فکری جامعه بسیار موفق بودند و انتظار داریم مسئولان اجرایی شهرستان همانند قبل از رهنمودهای ائمه جمعه و جماعات استفاده کنند و آن را آویزه گوش خود در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت قرار دهند.

وی با رد هرگونه فشار، تهدید و پیشنهاد سیاسی در استعفا از مسئولیتش اضافه کرد:‌ اصلاً چنین مواردی در تصمیم‌گیری بنده دخیل نبوده و تنها به خاطر مشکلات و گرفتاری‌های شخصی و خانوادگی از ادامه مسئولیت استعفا دادم و امیدوارم در سنگر جدید خدمتگزاری بتوانم خادمی شایسته برای عموم مردم باشم.

فرماندار خلخال با اعلام اینکه تا انتخاب فرماندار جدید حسن فرضی معاون فرماندار فعلی مسئولیت اجرایی و اداری کارها را بر عهده می‌گیرد، بیان کرد: امیدوارم همه مسئولان با فرماندار آینده و جدید این شهر همکاری لازم را داشته باشند.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز رزمایش لبیک یا علی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: دشمنان این نظام از قدرت نرم و بازدارندگی این ملت در عصبانیت و تحیر هستند چراکه هرگز نمی‌توانند نفوذ قدرت ایران را درک کنند.

وی گفت: یکی از اهداف این رزمایش بالا بردن توان نیروهای عمل‌کننده در عملیات امداد و نجات زلزله است و با توجه به اینکه بسیاری از روستاهای خلخال در معرض آسیب زلزله هستند، این رزمایش قدرت و توان نیروهای امدادی ما را افزون‌تر می‌کند.

به گزارش فارس، امام جمعه خلخال نیز با بیان اینکه همه ما با رفتن فرماندار مخالف بوده و خواستار تداوم خدمت وی در منطقه هستیم، افزود: تصمیم فرماندار خلخال مبنی بر رفتن از این شهرستان تصمیم ناگهانی و بدون مشورت بوده که امیدواریم مسئولان کشوری به تمدید مسئولیت ذبیح‌الله عبداللهی در خلخال همت کنند.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری تصریح کرد: در صورتی که فرماندار جدید برای این شهرستان انتخاب شود، انتظار داریم فردی دلسوز و آشنا به منطقه باشد تا بسیاری از ضعف‌ها و نقص‌های پیش رو را بتواند به سرعت برطرف کند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول