اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری اردستان:

مشکل اصلی اردستان تسویه حساب‌های سیاسی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان اردستان گفت: مشکل اصلی در شهرستان اردستان مباحث حاشیه‌ای، بگومگوها و تسویه حساب‌های سیاسی است که مانع پیشرفت شهرستان شده‌ است.

مشکل اصلی اردستان تسویه حساب‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سیدامیر جعفری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردستان در محل دفتر امام جمعه به اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: در تمامی مواردی که در کشور آمریکا نسبت به مقدسات اسلامی اهانت شده است، آمریکایی‌ها به اصل آزادی بیان اشاره می‌کنند و این در حالی است که در این کشور کسی حق صحبت در مورد هولوکاست را ندارد.

وی با بیان اینکه به واسطه این اهانت صورت گرفته آمریکایی‌ها تاوان سنگینی خواهند داد، تصریح کرد: به واسطه خشم مسلمانان لیبی سفارت آمریکا در این کشور تسخیر و سفیر آمریکا کشته شد.

سرپرست فرمانداری اردستان تصریح کرد: از چند روز گذشته مقامات مجامع بین‌المللی و کشورهای اروپایی در حال بیانیه دادن هستند، اما حاضر نیستند فرد هتاک را محاکمه کنند.

وی با بیان اینکه پروژه اسلام‌هراسی آمریکایی‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، اظهار کرد: با توجه به وجود غیرت و جوشش در دنیای اسلام جا دارد که ابعاد اسلام‌هراسی بیشتر بررسی شود و برای واکنش‌های بعدی خود را آماده کنیم و مانع بهره‌برداری نظامی و سیاسی آمریکا شویم.

جعفری در ادامه با بیان اینکه مشکل اصلی در شهرستان اردستان نبود سرمایه و امکانات نیست، تصریح کرد: مشکل اصلی در شهرستان مباحث حاشیه‌ای، بگومگوها و تسویه حساب‌های سیاسی است.

سرپرست فرمانداری اردستان تصریح کرد: دعواهای سیاسی و جناحی مشکلات را بیشتر می‌کند و مانع پیشرفت شهرستان است.

وی خواستار گسترش اخلاق و پرهیز از دروغ‌گویی و تهمت‌زنی شد و ادامه داد: هر کجا دروغ و تهمت‌زنی بوده توفیقی حاصل نشده است.

جعفری در ادامه با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها از عناصر اساسی توسعه فرهنگی هستند، تاکید کرد: شخصیت و عقاید فرهنگی و اجتماعی افراد در مدارس شکل می‌گیرد و باید در مدارس بر روی مقوله اخلاق و رعایت اصول و مؤلفه‌های اسلامی بیشتر کار شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید دانشجویان را به آیینه تمام نمای انقلاب اسلامی تبدیل کنند، افزود: با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس اخلاق و مؤلفه‌های اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها پیاده شود.

سرپرست فرمانداری اردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مرحله حساس تاریخی قرار دارد و در این شرایط وظیفه ما تلاش خدمات‌رسانی و پرهیز از دعواهای سیاسی است، اظهار کرد: فرصتی که در خدمت ما به عنوان خدمتگذار گذاشته شده نباید صرف مسائل سیاسی و کار جناحی شود.

وی با بیان اینکه باید به سمت حل مشکلات مردم و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی حرکت کنیم، تصریح کرد: بزرگترین وجدان جامعه مردم هستند و تمامی مسئولان را رصد می‌کنند.

جعفری اضافه کرد: تکلیف شرعی امروز ما در شهرستان اردستان خدمت‌رسانی به مردم است و اینکه مسئولان به فکر مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول