اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابلکنار در گفت‌وگو با فارس

جایگاه فرهنگ اصیل مازندران در رسانه ملی خالی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه جشنواره وارش بهترین جشنواره برای معرفی فرهنگ بومی مازندران است، گفت: جایگاه فرهنگ اصیل مازندران در رسانه ملی خالی است.

جایگاه فرهنگ اصیل مازندران در رسانه ملی خالی است

حجت‌الاسلام عباس بابائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: جشنواره وارش یکی از بهترین جشنواره‌های فرهنگی است که می‌تواند فرهنگ بومی مازندران را در سطح کشور معرفی کند و یک فرصت مناسب برای شناساندن فرهنگ این استان به هنرمندان کشور است.

وی افزود: در این جشنواره باید تلاش کنیم فرهنگ بومی مازندران را که از قدمت بسیار طولانی برخوردار است در جامعه ترویج کنیم چراکه فرهنگ مازندران مظلوم واقع شده و معرفی فرهنگ این استان به همراهی و دلسوزی همه مسئولان نیازمند است.

بابائیان با انتقاد از اینکه در مازندران نسبت به هنرمندان و هنرجویان توجه لازم نمی‌شود، بیان داشت: جای تاسف است که در رسانه ملی جایگاه فرهنگ مازندران خالی بوده و این رسانه آنچنان که فرهنگ بومی استان‌های دیگر را معرفی می‌کند در مورد فرهنگ مازندران کوتاهی کرده است.

وی تصریح کرد: برای پرکردن خلاء موجود باید با برگزاری جشنواره‌ها که در راس آنها جشنواره ملی وارش قرار دارد با فرصت‌سازی برای انتقال فرهنگ مازندران جایگاه مناسبی برای معرفی هنرمندان مازندران اعم از شاعران، نویسندگان و فیلمسازان به سایر استان‌های کشور فراهم کنیم.

بابائیان گفت: از کسانی که علاقمند به فرهنگ و ادب اصیل مازندران هستند انتظار داریم با حمایت از جشنواره وارش کمک کنند میزبان بسیار شایسته‌ای برای هنرمندان کشور باشیم.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول