اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

نقش دانشجویان در تحقق رسالت‌ فرهنگی بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج تأکید کرد: نقش دانشجویان در تحقق رسالت‌های فرهنگی انقلاب اسلامی بی‌بدیل و ممتاز است.

نقش دانشجویان در تحقق رسالت‌ فرهنگی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین حسین آقامرادی عصر امروز در جلسه فرهنگی دانشگاه پیام نور شهرستان آوج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی اظهار کرد: ایام هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تجلی ارزش‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و جهادگران است.

فرمانده ناحیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج افزود: همانگونه که در ایام جنگ تحمیلی رزمندگان و بسیجیان مردانه در برابر آماج تهاجم و تهدید‌های دشمنان ایستادگی کرده و از آبروی جمهوری اسلامی پاسداری کردند، امروز نیز جوانان و نوجوانان به خوبی از ارزش‌های انقلاب اسلامی محافظت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس لازم است که به طور کامل در جامعه اشاعه یابد، عنوان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور باید کانون برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بوده و دانشجویان نیز همواره در پی کسب معارف و علوم اسلامی باشند.

فرمانده ناحیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج ادامه داد: دانشجویان به عنوان پرچم‌داران حقیقی مکتب ناب شهدا باید این عزیزان را الگو و سرلوحه تمام کارهای خویش قرار داده و سبب اقتدار اسلامی شوند.

آقامرادی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در جامعه عنوان کرد: آسیب‌های مختلفی امروز در جامعه وجود دارد که ضرورت پرداختن به آنها بسیار زیاد است.

وی با اشاره به لزوم شناسایی دقیق عناصر و فعالان فرهنگی و مذهبی در دانشگاه‌ و بهره‌گیری از استعدادهای آنان بیان کرد: تداوم طرح‌های فرهنگی با همت دانشجویان و نوجوانان محقق می‌شود و بسیج دانشجویی در این بین نقش مؤثری دارد.

فرمانده ناحیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج بیان کرد: باید سعی کنیم تا با واگذاری هرچه بیشتر قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب به جوانان آنان را در تعالی و رشد یاری کنیم.

آقامرادی ابراز کرد: رویکرد‌های متنوعی امروز در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مطرح است که همه دانشجویان باید آنها را در نظر داشته و در راستای تعالی فرهنگ اسلامی پیشروی کنند.

وی اضافه کرد: تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید در سرلوحه وظایف مسئولان قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول