اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون فرهنگی اوقاف:

جشن‌های زیر سایه خورشید فاخرترین برنامه در اقدامات فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مشاور معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه گفت: جشن‌های زیرسایه خورشید فاخرترین برنامه در زمینه برنامه‌های فرهنگی تبلیغی درسطح کشوری و بین‌المللی است.

جشن‌های زیر سایه خورشید فاخرترین برنامه در اقدامات فرهنگی است

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید سید محمدکاظم موسوی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال جشن‌های زیر سایه خورشید در پنج کشور جهان برگزار می‌شود اثر ترویجی این برنامه بسیار بالا خواهد بود.

وی، با اشاره به اینکه مردم در هر جایی که باشند به امام رضا(ع) ارادت دارند، افزود: شوق حضور مردم در حرم مطهر رضوی غیرقابل انکار است اما برگزاری این جشن‌ها سبب شده تا عطر و بوی آستان مقدس رضوی به دورترین مناطق کشور نیز برده شود و مردم از فیوضات آن بهره‌مند شوند.

موسوی یادآور شد: از زمانی که نهادهای رسمی و دولتی جوانان کشور را باور کردند موفقیت‌های زیادی کسب شده که از این پس نیز باید به جوانان مسئولیت‌ها و وظایف بیشتری سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیمی از جشن‌ها در امامزاده‌ها برگزار شد، تصریح کرد: این امر بسیار موثر بوده اما باید به سمتی پیش رویم که این‌گونه جشن‌ها در سایر مراکز فرهنگی و مناطق محروم نیز برگزار شود.

موسوی، جنگ‌نرم را مجموعه‌ای از فعالیت‌های روانی دشمن توصیف کرد و گفت: دشمن در جنگ نرم ارزش‌های اسلامی را هدف قرار گرفته اما جشن‌های زیرسایه خورشید اعتقادات جوانان را تقویت می‌کند که این تقویت اعتقادات حملات دشمنان را خنثی و نقشه شوم آنان را نقش برآب می‌کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول