اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

ناتوی فرهنگی سخت‌ترین جنگ امروز است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع رزمندگان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: ناتوی فرهنگی سخت‌ترین جنگ امروز است.

ناتوی فرهنگی سخت‌ترین جنگ امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرتیپ پاسدار سردار محمدحسین سپهر چهارشنبه شب در جمع رزمندگان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با تبریک ایام دهه کرامت گفت: استکبار جهانی پایان قرن بیستم را مصادف با پایان حاکمیت ادیان الهی به ویژه اسلام پیش‌بینی کرده بود اما با ظهور پدیده قرن یعنی انقلاب اسلامی ایران، نقشه‌های شوم دشمنان با شکست مواجه شد.

وی افزود: با تولد انقلاب اسلامی، تمام استکبار غرب و شرق برای مبارزه با آن بسیج شدند و جنگ سخت به همین دلیل بر ایران تحمیل شد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ هشت ساله با دست خالی و افکار الهی اسلامی و مقاومت مردم به پیروزی انجامید و 17 میلیون نفر از مردم ایران به انحای مختلف پشتیبانی و حضور در خطوط مقدم نبرد در این دفاع همه‌جانبه سهیم بودند.

سپهر با بیان آماری از دوران دفاع مقدس گفت: 77 درصد از جانبازان جنگ تحمیلی زیر 30 سال سن داشتند و 43 درصد شهدا نیز نیروهای بسیج بودند.

وی افزود: امروز آزادیخواهان کشورهای مسلمان به تاسی از فرهنگ بسیجی و با الگو گرفتن از رزمندگان هشت سال حماسه و ایثار بر علیه استکبار جهانی قیام کرده‏اند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به تهدیدات فراروی جوامع اسلامی تصریح کرد: ناتوی فرهنگی سخت‌ترین جنگ استکبار بر علیه کشورها به خصوص کشور ماست و وابستگان به سپاه باید نقش افسران، سربازان و عناصر فرهنگی را در این جنگ ایفا کنند.

سپهر، متدین بودن را بزرگ‌ترین قوه مبارزه با استکبار عنوان کرد و افزود: بصیرت داشتن و پیاده کردن مبانی اسلامی در امور شغلی و شخصی برابر با پدافند فرهنگی است.

به گفته این مقام مسئول، امروز خاکریزها عوض شده و آفند و پدافند در عرصه فرهنگی قرار گرفته است و سپاه با شعار ولایت‌مداری و خدامحوری، نقش تاریخی خود را ایفا می‌کند.

وی تاکید کرد: در طول سه دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، دشمن از دو مولفه اساسی (ولایت و روحانیت اصیل و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) که خمیر مایه قدرت جمهوری اسلامی است وحشت داشته و علیه این دو توطئه‌هایی را طراحی و اجرا می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به بحران مشروعیت حاکمیت‌های کشورهای دنیا در حال حاضر گفت: رئیس جمهوری آمریکا با 25 درصد آرای مردم این کشور بر سر کار آمده و به اذعان کارشناسان و سیاستمداران غربی، جمهوری اسلامی ایران مشروع‌ترین نظام حاکم در عصر کنونی است.

سپهر افزود: امروز شعار انقلاب اسلامی، قرآن و عکس امام و رهبری در سراسر دنیا به عنوان نماد انقلاب‌های مردمی قرار گرفته است.

وی سربازی و پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخار دانست و خواسته‌های مقام معظم رهبری از پاسداران و سربازان ولایت را تشریح کرد.

به گفته این مقام مسئول، معرفت دینی، بصیرت نافذ، شهادت‌طلبی، مردم‌داری و ولایت‌مداری از خواسته‌های مقام معظم رهبری از پاسداران انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول