اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی سنندج:

افراد بزهکار قربانیان جنگ نرم فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در دیدار با رئیس عقیدتی نیروی انتظامی این شهرستان افراد بزهکار را قربانیان جنگ نرم فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

افراد بزهکار قربانیان جنگ نرم فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو صبح امروز در این دیدار اظهار کرد: نیروی انتظامی نوک پیکان مبارزه با جبهه فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه پرسنل خدوم نیروی انتظامی در مواجه با جرائم اجتماعی و فرهنگی جایگاه نوک پیکان را دارد، افزود: رودررویی مستقیم و بلاواسطه با جرائم و افراد بزهکار که قربانیان جنگ نرم فرهنگی و اجتماعی هستند از وظایف نیروی انتظامی است.

وی همچنین با بیان اینکه تمامی تلاش نیروی انتظامی شهرستان سنندج قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: اشتباه نکردن توسط این نیروی خدوم و فعال قابل تحسین است.

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی سنندج همچنین امنیت و آرامش موجود جامعه را مدیون تلاش شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی دانست و گفت: بی‌شک تلاش این بزرگواران منجر به کاهش ناهنجاری‌ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.

منتشلو اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی آماده هرگونه همکاری با نیروی انتظامی است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان سنندج نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه تبلیغات اسلامی در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی اظهار کرد: فعالیت‌های این اداره از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی برای خانواده‌ها حرکت موثری در این راستا است.

حجت‌الاسلام حسین علمداری در ادامه خواستار همکاری اداره تبلیغات اسلامی با نیروی انتظامی سنندج در راستای مشارکت خانواده پرسنل این نهاد در برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و قرآنی تبلیغات اسلامی شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول