اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز فصل تحصیلی

اتوبوسرانی کرج آماده خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و فرهنگیان است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: به مناسبت فرارسیدن فصل تحصیلی 91 – 92، اتوبوسرانی این شهرستان برنامه‌های متعددی برای افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان به ویژه به دانش‌آموزان و فرهنگیان دارد.

اتوبوسرانی کرج آماده خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و فرهنگیان است

مهرداد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اتوبوسرانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در تمام کشورها از جمله ایران به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: حجم استفاده از اتوبوس برای سفرهای درون‌شهری نسبت به دیگر وسائل حمل و نقل عمومی حتی تاکسی و مترو به مراتب بیشتر است و به همین دلیل مسئولیت سنگینی بر عهده ناوگان اتوبوسرانی در سراسر کشورمان قرار دارد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج در پاسخ به این پرسش که آیا با بازگشایی مدارس در مهر ماه سال جاری، برنامه‌هایی برای افزایش خدمات به شهروندان از سوی این سازمان تدارک دیده شده است، گفت: از ابتدای تابستان که فصل تحصیلی 90 ـ 91 به پایان رسید، ما برنامه‌های خود را برای خدمات‌رسانی مناسب‌تر در مهر ماه آغاز کردیم.

کیانی بیان داشت: بر اساس تجربه سال‌های قبل، می‌دانیم که در فصل پاییز به ویژه‌ هفته‌های نخست مهر ماه حجم زیادی از مردم متقاضی استفاده از خدمات ناوگان اتوبوسرانی برای سفرهای درون شهری هستند، ما خود را برای پاسخگویی به نیاز شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و اولیای مدارس آماده‌ کرده‌ایم.

وی ادامه داد: نخستین اقدام ما افزایش تعداد اتوبوس‌ها است که با همکاری وزارت کشور و شهرداری بخش مهمی از برنامه‌های اتوبوسرانی کرج در این حوزه انجام شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج افزود: همچنین اقدامات لازم طی چند هفته اخیر برای بهسازی و نوسازی اتوبوس‌های موجود انجام و به پایان رسیده است که این امر نقش مهمی در برآورده کردن نیازهای شهروندان و افزایش رضایت آنها خواهد داشت.

کیانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در ابتدای مهر ماه و همزمان با آغاز فصل تحصیلی 91 ـ 92 تعداد زیادی از دانش‌آموزان اقدام به استفاده از خدمات ناوگان اتوبوسرانی شهرستان کرج می‌کنند، طرح نظافت و پاکیزه‌سازی اتوبوس‌های موجود نیز توسط اتوبوسرانی کرج آغاز شده و این طرح بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین ما آماده خدمات‌رسانی به شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان هستیم و امیدواریم با افزایش کمی و کیفی خدمات خود، بتوانیم رضایت آنها را جلب کنیم.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول