اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

محموله کمک سپاه آستارا به اهر ارسال شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از ارسال محموله پوشاک و کمک‌های این نهاد با همکاری افراد خیر کسبه بازار ساحلی شهرستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

محموله کمک سپاه آستارا به اهر ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدرضا منشوری در جریان ارسال محموله پوشاک به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی در محل سپاه ناحیه این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت سپاه ناحیه آستارا در اقدامی خودجوش با همت و همکاری خیران کسبه بازار ساحلی این شهرستان محموله پوشاک به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی ارسال شد.

وی با قدردانی از خیران کسبه بازار ساحلی آستارا و استقبال آنها از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان این استان افزود: با توجه به بازدید اردوی جهادی دانشجویان بسیجی این شهرستان از مناطق زلزله‌زده و نیاز مبرم مردم این مناطق به پوشاک گرم اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از کسبه بازار ساحلی کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا ارزش پوشاک ارسالی سپاه ناحیه این شهرستان را 100 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: محموله ارسالی شامل انواع پوشاک گرم برای کودکان، کیف مدرسه و چند قلم از انواع پوشاک است که کارکنان با خودروی سپاه به این مناطق اعزام کردند.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول