اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خبرداد

اهدای بسته‌های آموزشی و نوشت‌افزاری به دانش‌آموزان زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از اهدای بسته‌های آموزشی و نوشت‌افزاری به دانش‌آموزان زلزله‌زده توسط وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

اهدای بسته‌های آموزشی و نوشت‌افزاری به دانش‌آموزان زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فیروز رضایی پیش از ظهر امروز در جشن شکوفه‌ها در مجتمع آموزشی حضرت ولیعصر(عج) روستای «کویچ» از توابع بخش خواجه در شهرستان زلزله‌زده که در زلزله بیست و یکم مرداد اهر و ورزقان 100 درصد تخریب شده بود، اظهار کرد: امروز در آستانه گشایش مراسم و فرارسیدن مهرماه فصل دانش و علم شاهد بازگشایی مدارس و حضور کلاس اولی‌ها در مدارس مناطق زلزله‌زده هستیم که نتیجه تلاش همه مسئولان استانی و کشوری است.

وی تصریح کرد: تشکیل مدارس و راه‌اندازی کلاس‌های درس بی‌شک با همدلی مردم و همت مسئولان صورت گرفت و نتیجه آن شد که امروز شاهد حضور کلاس اولی‌های مناطق اهر، ورزقان و هریس همزمان با دیگر شکوفه‌ها در سراسر کشور هستیم.

رضایی گفت: آغاز سال تحصیلی در اول مهر در این مناطق آسیب دیده همزمان با سراسر کشور نتیجه حمایت‌های وزراتخانه و مسئولان بوده است و امروز شاهد جشن شکوفه‌ها به عنوان نمادی از مقاومت هستیم.

وی تصریح کرد: پیام مردم مناطق زلزله‌زده و بچه‌های این مناطق به دنیا، امید، تلاش، پویایی و زندگی است و مردم این مناطق نشان دادند که زنده‌اند و به زندگی و سازندگی ادامه خواهند داد.

رضایی تصریح کرد: برخلاف اعتقاد بیگانگان و دشمنان نظام همدلی و یکپارچگی بین مردم و مسئولان ساری و جاری است که نتیجه آن تشکیل کلاس‌های درس در موعد مقرر است.

وی گفت: امروز از همین جا و از زبان کودکان و بچه‌های آذربایجان اعلام می‌کنم که ارسباران زنده است و زندگی پرتلاش‌تر از گذشته در این منطقه ادامه دارد.

رضایی اظهار کرد: ارسباران در طول تاریخ نشان داده است که همواره مستحکم و مقاوم بوده و هیچ حادثه یا مصیبتی نمی‌تواند خللی در عزم این ملت به وجود آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: بچه‌های این مناطق کتاب‌های خود را دریافت کرده‌اند و قرار است از طرف وزارتخانه و وزیر آموزش و پرورش بسته‌های نوشت‌افزاری و آنچه برای دانش‌آموزان در امر آموختن علم لازم است به آنان اهدا شود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول