اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس‌جمهور:

تمام هم و غم دولت تسریع در تأمین سرپناه مناسب برای زلزله‌زدگان است

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس‌جمهور تمام هم و غم دولت را تسریع در تأمین سرپناه برای زلزله‌زدگان منطقه ارسباران عنوان کرد.

تمام هم و غم دولت تسریع در تأمین سرپناه مناسب برای زلزله‌زدگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدرضا رحیمی عصر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده اهر گفت: اولویت اول در مناطق زلزله‌زده تلاش همه‌جانبه دولت در تأمین سر پناه مناسب برای اسکان دائم روستائیان و ساخت اماکن برای احشام است.

وی افزود: اهتمام تمام مسئولان نظام تسهیل در امر خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده بوده و در این راستا با تداوم هماهنگی انجام شده و حضور مستمر مسئولان دست‌اندرکار تلاش داریم تا امر تأمین سرپناه در کمترین زمان ممکن برای روستاییان عزیز فراهم شود.

رحیمی گفت: دولت همیشه در کنار زلزله‌زدگان خواهد بود و هیچ وقت از رنج و زحمت این عزیزان غافل نیست و هرکاری که از دست دولت برآید برای شما مردم فهیم انجام خواهد داد. دولت در فکر تمهیداتی است تا بتواند علوفه، اثاث منزل مورد نیاز مناطق زلزله‌زده را به نحو ممکن تأمین کند.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی بسیج شده تا مصالح مورد نیاز مناطق زلزله‌زده تأمین شود تا در روند کاری خللی پیش نیاید.

وی از تلاش‌های انجام شده از سوی بنیاد مسکن و وزارتخانه‌های همراه در این زلزله، استاندار و ستادهای معین و مسئولان مناطق زلزله‌زده قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول