اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جمعیت هلال‌احمر منوجان صورت گرفت

ارسال 3,5 تن خرما برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان منوجان گفت: توسط این جمعیت 3 هزار و 500 کیلوگرم خرما و 5 میلیون ریال وجه نقد جمع‌آوری و برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی ارسال شده است.

ارسال 3,5 تن خرما برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

عباس ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: داوطلبانی که در نهاد جمعیت هلال‌احمر عضو هستند به صورت شبانه‌روزی بدون هیچ انتظاری فعالیت می‌کنند تا بتوانند مشکلات موجود را برطرف کنند.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی افزود: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر پس از برنامه‌ریزی دقیق با حضور در روستاها بر اساس نیازمندی‌های آن‌ها خدمت می‌کنند.

ارجمند تصریح کرد:‌ برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه با هدف آموزش و آگاهی دادن به مردم توسط جمعیت هلال‌احمر به آسیب‌دیدگان کمک می‌کند.

وی ابراز داشت:‌ هیئت علی‌اکبر (ع) با هدف تقویت اعتقادات دینی و مذهبی، گسترش فعالیت‌‌های مذهبی و مشارکت اعضا و جوانان با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان منوجان راه‌اندازی شده است.

ارجمند با اشاره به بسیج همگانی اعضا در حوادث مختلف عنوان کرد: در حادثه زلزله آذربایجان شرقی 3 هزار و 500 کیلوگرم خرما و 5 میلیون ریال وجه نقد جمع‌آوری و برای زلزله‌زدگان ارسال شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان منوجان با اشاره به راه‌اندازی تیم‌های توانا به منظور تقویت و گسترش اهداف جمعیت هلال‌احمر گفت: در بخش خواهران نیز دو تیم راه‌اندازی شده که آموزش‌های لازم را در زمینه امداد و نجات دیده و مانور مقابله با آتش را برگزار کرده است.  

ارجمند بیان داشت: راه‌اندازی تیم‌های امدادی و روستایی با هدف آموزش و یادگیری کمک‌های اولیه امداد و نجات یکی دیگر از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است.

وی اذعان داشت: همچنین با هماهنگی فرمانداری برای کارکنان آن دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه امداد و نجات برگزار شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول