اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان:

دلاوری‎های 8 سال دفاع ‎مقدس باید به معنای واقعی تبیین شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان گفت: دلاوری‎ها و رشادت‎های هشت سال دفاع مقدس باید به معنای واقعی تبیین شود.

دلاوری‎های 8 سال دفاع ‎مقدس باید به معنای واقعی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابوالحسن میرکریمی عصر امروز در جمع مدیران استان گلستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه با رژه نیروهای مسلح در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر و کردکوی در سراسر استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی هشت سال دفاع مقدس، حضور و پشتیبانی نیروهای خودجوش مردمی و رهبری شجاع و بی‎عیب و نقص بود که با توجه به شرایط، همه جوانب را حمایت و هدایت می‎کرد.

وی ادامه داد: اکنون وقت آن است که دلاوری‎ها و رشادت‎های آن دوران را به معنای واقعی تبیین کرده و دستاوردهای آن دوران را در اذهان زنده نگه داریم.

میرکریمی با اشاره به اینکه طی هشت سال دفاع مقدس، ابتکار عمل در دست ما بود خاطر نشان کرد: با هنری که نیروهای نظامی و مردمی در آن زمان از خود نشان دادند، توانستیم بیش از هزار کیلومتر مرز مشترک با عراق را در اختیار گرفته و با طرح‎ریزی‎های مناسب، دشمن را وادار به عقب‎نشینی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به برنامه‎های اجرایی هفته دفاع مقدس در دو بخش عمومی و خصوصی تصریح کرد: جمعه 31 شهریور ماه نخستین روز از هفته دفاع مقدس، به عنوان روز بصیرت و ولایت نامگذاری شده و روز دوم در غالب دانش‎آموزان، نوآوران و دانشمندان، برنامه‎ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سومین روز از این هفته با عنوان جوانان، آمادگی دفاعی و سربازان، چهارمین روز در غالب زنان، ارزش‎های اسلامی و پایداری ملی و در روز پنجم با عنوان وحدت، استکبارستیزی و بیداری اسلامی برنامه خواهیم داشت.

میرکریمی ششمین روز این هفته را با عنوان رزمندگان، جهادگران و فرماندهان نام برد و افزود: آخرین روز هفته دفاع مقدس به عنوان شهادت، کرامت و عزت نیز نامگذاری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان همچنین اجرای برنامه‎هایی در غالب تجلیل از سربازان یگان‎های مسلح در سربازخانه‎ها، برپایی نمایشگاه‎های دفاع مقدس در سطح شهرستان‎ها و ادارات کل، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح ادارات استان و ... را از برنامه‎های عمومی این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول