اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار اردبیل:

جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: سومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس پاییز امسال در اردبیل برگزار خواهد شد.

جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت ظهر امروز در نشست با برگزار‌کنندگان هفته گرامیداشت دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: برای حضور در این جشنواره علاقمندان می‌توانند تا 15 آبان ماه آثار خود را به صورت خوانا و تایپ شده در قالب خاطره ارسال کنند که رعایت زمان، مکان، معرفی شخصیت‌ها، نام راوی، نویسنده و ذکر جزئیات الزامی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره امسال با عنوان روایت حماسه در اردبیل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس بازگو کردن خاطرات رزمندگان و دلاور‌مردان هشت سال جنگ تحمیلی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با ابراز خرسندی از تشکیل نمایشگاه فرهنگی – رزمی طریق‌القدس در اردبیل از این رویداد فرهنگی با عنوان عنصر انتقال فرهنگ اصیل دفاع مقدس یاد کرد و یادآور شد: ما به مناسبت هفته دفاع مقدس شاهد انتشار نشریات فانوس، رایحه ایثار و طلائیه خواهیم بود که این آثار مکتوب نیز می‌تواند در معرفی ابعاد جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس موثر باشد.

خوشبخت همچنین از برگزاری جشنواره منطقه‌ای تصویر‌سازی فرزندان صبح به همت حوزه هنری خبر داد و گفت: به همین مناسبت طرح سرگذشت‌پژوهی شهدای دانش‌آموز نیز به همت اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان آغاز خواهد شد.

این مسئول از ساخت ماکت در فضای آزاد و معرفی ایام و وقایع جنگ هشت ساله و برگزاری بیش از 45 مسابقه ورزشی به همین مناسبت خبر داد و تاکید کرد: در طول این ایام در ندامتگاه‌های استان اردبیل شاهد پخش فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در پایان سخنان خود همچنین از اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم جهت ویزیت رایگان خبر داد و بیان داشت: در این ایام شاهد برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس خواهیم بود و در کنار آن دیدار از جانبازان آسایشگاه ایثار و نمایشگاه‌های عکس، کتاب، پوستر و نقاشی به همین مناسبت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول