اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌ بن ابیطالب(ع) خبر داد

برگزاری 570 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در قم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) گفت: 40 عنوان برنامه در قالب 570 نوع مختلف توسط پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت، ستاد اجرایی و دیگر مراکز در قم برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

برگزاری 570 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قم با آیت‌الله حسینی‌بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجلیل از ایثارگران و حافظان و پاسداران نظام اسلامی و تبیین رشادت‌های آنان است.

وی افزود: دفاع مقدس تابلویی عظیم، زرین و درخشان است که همه زیبایی‌ها را در خود جمع کرده و هر کس نقشی در این زمینه داشته افتخار عظیمی برای خود کسب کرده که در این میان شهدا بیشترین بهره را برده‌اند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه ما به عنوان پاسداران انقلاب همواره به دنبال روحانیت بیدار، بصیر و آگاه حرکت کرده‌ایم گفت: روحانیت پرچم‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و پاسداران نیز این راه را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قم بیان داشت: 40 عنوان برنامه در قالب 570 نوع مختلف توسط پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت، ستاد اجرایی و دیگر مراکز تدارک دیده شده و امیدواریم بتوانیم مجموعه این برنامه‌ها را با موفقیت به اجرا درآوریم.

مهدوی‌نژاد ابراز کرد: رژه نیروهای مسلح نیز همزمان با سایر استان‌ها روز جمعه 31 شهریور ماه در خیابان عمار یاسر قم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: در این روز نیروهای مسلح با حضور در نماز جمعه با آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) تجدید میثاق خواهند کرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه یاد یاران در قم افزود: این نمایشگاه طبق روال سال‌های گذشته مابین کوه خضر نبی(ع) و مسجد مقدس جمکران برپا می‌شود و قرار است در سال جاری عملیات پیروزمندانه محرم بازسازی شود.

مهدوی‌نژاد در دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی از مزار شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و برگزاری همایش بیداری اسلامی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم برشمرد و گفت: همایش امر به معروف و نهی از منکر، همایش گفتمان امام و رهبری، اعزام فرماندهان و راویان به مناطق عملیاتی و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم نیز جزو ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهند بود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول