اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

سالروز دفاع مقدس سالروز نمایش رزم ایمان با کفر است

خبرگزاری فارس: معاونت فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سالروز دفاع مقدس سالروز تولید ارزش‌ها، باورها و خود‌اتکایی ملت ایران و نمایش رزم ایمان با کفر است.

سالروز دفاع مقدس سالروز نمایش رزم ایمان با کفر است

حسن موحد در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، سالروز دفاع مقدس را به خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان، پیشکسوتان دفاع مقدس، ملت مقاوم و ولایت‌مدار ایران اسلامی به خصوص استان سلحشور کرمانشاه تبریک گفت.

موحد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دوران ایستادگی و مقاومت مردم مقاوم و مومن است که در مقابل جبهه کفر جهانی با اطاعت کردن از فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ایستادند و برای دفاع از اصول و ارزش‌های خود بهای سنگینی را در زمینه‌های مختلف پرداختند و زانوی مقاومت آنها سست نشد.

وی ادامه داد: حماسه‌های هفته و دوران دفاع مقدس در امتداد حماسه عاشورا، امام حسین(ع) و یاران با‌وفایش است.

معاونت فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس زیبایی ارزش‌ها در ایران و جهان را نمایان می‌کند افزود: هفته دفاع مقدس چهره دشمنان اسلام و انسانیت را در جهان به انسان‌های آزاده و بیدار نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور کارنامه سیاه استکبار با سرکردگی هم‌پیمانان و پشتیبانان رژیم بعثی است که در افکار عمومی جهان و آزادگان به قضاوت گذاشته شد.

موحد افزود: ملت قهرمان ایران در دوران دفاع مقدس اهداف و آرمان‌های بلند خود را بهتر شناخت و جوانان خود را در این میدان آزمایش بزرگ پرورش داد و دستاوردهای بزرگی را برای خود به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه شهیدان چراغ راه ما هستند ادامه داد: امروز در ادامه راه روشن شهیدان که چراغ راه ما هستند قله‌های بزرگی را در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، ورزشی، هوافضا و دفاعی فتح کرده‌ایم.

معاونت فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز ایران به برکت دوران دفاع مقدس تبدیل به کشوری الگو و محور برای تمام آزادگان شده است و دل‌های مردم آزاده جهان با ملت و ولایت در جمهوری اسلامی ایران گره‌خورده است و هر روز یکی از سنگرهای کلیدی استکبار را فتح می‌کنند.

وی سالروز دفاع مقدس را سالروز تولید ارزش‌ها، باورها و خود‌اتکایی ملت ایران دانست و تصریح کرد: سالروز دفاع مقدس سالروز نمایش رزم ایمان با کفر است.

موحد هفته دفاع مقدس را دیوانی از دست‌آموز ارزش‌ها برای همه نسل‌ها عنوان کرد و افزود: دیوانی است که با خون شهیدان و میثاق‌نامه آنها تایید شده است.

معاونت فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه شهیدان را پرچم‌داران حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: ما تا زمانی که بر مسیر رهنمودهای رهبری و شهیدان حرکت کنیم همواره زنده، پایدار و پیروز میدان خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول