اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرکرد:

آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شهرکرد گفت: آشنایی نسل جوان با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس در شرایط کنونی یک امر ضروری است.

آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی یادواره شهدای این شهرستان اظهار داشت: شهدا و ایثارگران دین بزرگی بر مردم کشور دارند و ضروری است هرچه توان داریم به کار گیریم تا نام و یاد آن‌ها برای همیشه جاودان و زنده بماند.

وی با بیان اینکه شهدا همواره ناظر اعمال ما هستند، افزود: شهدا مقام والایی در نزد پروردگار متعال دارند و رستگارند، بر همین اساس ضروری است تا همواره خالصانه راه آنها را ادامه دهیم.

مرادی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان شهرکرد تصریح کرد: باید برای اجرای هرچه بهتر این یادواره باانگیزه و هدفمند کار کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی در حاشیه برگزاری این یادواره تاکید کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی از تاثیرگذاری بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در آشنا کردن هرچه بیشتر جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس نقش بسزایی داشته باشند.

مرادی افزود: فضاسازی و آماده کردن اذهان عمومی برای برگزاری این یادواره نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که کمیته مربوطه باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان را در برابر توطئه‌های دشمن بیمه می‌کند، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا با ایجاد جذابیت‌های لازم نسل جوان را متوجه این یادواره کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: باید برنامه‌هایی برای این یادواره پیش‌بینی شود که همه اقشار و گروه‌های سنی بتوانند از آن به نحو مطلوب بهره‌برداری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ادامه داد: با همکاری و تعاملی که بین کمیته‌های این ستاد برقرار می‌شود، امید می‎رود یادواره‌ای در خور و شایسته نام و شان شهدا و ایثارگران این شهرستان به اجرا بگذاریم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول