اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری سپاه و بسیج اجرا می‏شود

برگزاری 27 برنامه ویژه دفاع مقدس در استان سمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه استان سمنان گفت: هم‏زمان با هفته دفاع مقدس، 27 برنامه در سطح استان با همکاری سپاه و بسیج اجرا می‏شود.

برگزاری 27 برنامه ویژه دفاع مقدس در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران به مناسبت سی و دومین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: سال‌های دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران بود و دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید از آن بهره ببریم.

وی افزود: ما پیشتازان عرصه دفاع مقدس وظیفه داریم تا از این گنجینه معنوی حراست و حفاظت کنیم و به نسل آینده انتقال دهیم.

فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت: رشادت‌ها، ایثار و فداکاری جوانان در جنگ باعث پیروزی و بلندقامتی اسلام و انقلاب شده است.

استادحسینی با اشاره به اینکه دفاع مقدس آینه‌ای برای تمام بشریت است، تصریح کرد: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران سرشار از آموزه‌های غنی فرهنگی، نظامی و سیاسی است.

وی برنامه‏های شاخص استان در هفته دفاع مقدس را تبیین و معرفی شهدای شاخص، نمایشگاه ابتکار و توانمندی‏های کارگران در دفاع مقدس، فراخوان مقاله، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری جلسات نهضت روشنگری اعلام کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان از دیگر برنامه‏های این هفته را برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، ارائه مشاوره حقوقی صلواتی و برگزاری مسابقه خاطره‏نویسی رزمندگان عنوان کرد.

استادحسینی گفت: هشت سال دفاع مقدس از جهت اهمیت برای ما ارزش یک تاریخ را دارد؛ بنابراین ما باید در مورد دفاع مقدس بیشتر به ارزش‌هایی بپردازیم که باعث ماندگاری انقلاب شود، زیرا امروز فلش تهاجم دشمن به سمت ارزش‌هایی است که ما را در دوران جنگ تحمیلی به موفقیت رسانده است.

وی روزشمار سالگرد هفته دفاع مقدس را بصیرت، شجاعت، ولایت، دانش‏آموزان و دانشجویان و اهمیت به دانش‏ و پ‍ژوهش در پیش‏برد کشور، اهمیت به پدافند غیرعامل و نقش جوانان و سربازان و رشادت آنها برای اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان روزشمار دیگر این هفته را توجه به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حفظ عفاف و ارزش‏های دینی، وحدت بیداری اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی، تبیین حماسه بزرگ عملیات ثامن‏الائمه و تجلیل از فرماندهان شهید این عملیات و تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس اعلام کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول