اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه الغدیر استان یزد:

73 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در یزد اجرا می شود

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه الغدیر استان یزد از اجرای 73 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در یزد خبر داد.

73 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در یزد اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین قرقچیان پیش از ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از جمعه 31 شهریورماه همزمان با سالروز آغاز تهاجم رژیم بعث عراق به مرزهای ایران آغاز می‌شود.

وی افزود: در روز 31 شهریورماه در جوار گلزار شهدای خلد برین یزد، مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

قرقچیان همچنین از برپایی نمایشگاه پشتیبانی اقشار مردم در دفاع مقدس در یزد خبر داد و افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته در منطقه عملیاتی شهید رشیدی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه الغدیر استان یزد برای هفته دفاع مقدس 73 عنوان برنامه پیش‌بینی کرده که از جمله آنها می‌توان به وبلاگ‌نویسی بسیجیان در فضای مجازی، زنگ مقاومت در مدارس سراسر استان یزد، دیدار با هزار خانواده شهید، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج، کوهپیمایی، تیراندازی و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.

قرقچیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همزمانی آغاز هفته دفاع مقدس با ایام بازگشایی مدارس، عنوان کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش، امسال یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مدارس حاضر می‌شوند و به بیان خاطرات خود از جنگ تحمیلی می‌پردازند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تحریم‌های دشمنان در سال‌های دفاع مقدس، آن تحریم‌ها را شدیدتر از این زمان دانست و خاطرنشان کرد: آن زمان با تدابیر امام راحل، تحریم‌ها را پشت سر گذاشتیم و اکنون نیز با تدابیر مقام معظم رهبری و با توجه اقتصاد مقاومتی از این تحریم‌ها سرافراز بیرون خواهیم آمد.

وی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نقش زنان در عرصه مقابله با تهدیدات نرم، نقش سازنده و موثری بود.

قرقچیان، مادران امروز را مادرانی بصیر و آماده دفاع از کیان خانواده خود خواند که باید فرزندان خود را در راستای مقابله با تهدید نرم دشمنان آماده کنند که در این راستا برنامه‌های بصیرت‌افزایی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران در قالب نشست‌ها و حلقه صالحین در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به آمادگی همه‌جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت‌های خود، از اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته دفاع مقدس قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول