اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رباط کریم:

صلابت ایران در دوران دفاع مقدس برای تمام کشورها نمایان شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم گفت: صلابت و قدرت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس برای تمام کشورها نمایان شد.

صلابت ایران در دوران دفاع مقدس برای تمام کشورها نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، علی عزتی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس افزود: بزرگداشت دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور خاطرات و جانفشانی‌های رزمندگانی است که در آن دوران جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی افزود: موفقیت و توسعه و پیشرفت امروز کشور مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمن ایستادگی کردند و با نثار جان خود دشمن را از پای درآوردند.

عزتی تأکید کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور توسعه یافته و در حال پیشرفت در تمام دنیا مطرح شده است و می‌دانیم که پیشرفت و توسعه امروز کشور مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به نقش ایران در بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز اگر بیداری اسلامی در منطقه ما رخ داده است، تمام صاحب‌نظران و تحلیل‌گران و کارشناسان سیاسی این را ناشی از الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند.

عزتی افزود: ایران به عنوان الگو و سرمشق کشورهای اسلامی محسوب می‌شود و کشوری می‌تواند الگو بشود که دارای اقتدار، صلابت و قدرت و دارای یک بنیه اقتصادی، نظامی، سیاسی، و شخصیت بین‌المللی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: رزمایش یک روزه گردان‌های الزهرا، اجتماع گردان‌های بیت‌المقدس بسیج و گردان‌های الزهراء خواهران در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهر جدید پرند و نواختن زنگ ایثار در مدارس از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول