اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی آبیک:

پروژه خانه فرهنگ زیاران 7 ماه راکد مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی آبیک گفت: پیمانکار پروژه خانه فرهنگ زیاران اعلام کرده که به دلیل پایین بودن قیمت کار در سال گذشته دچار ضرر و خسارت می‌شود، لذا مدت 7 ماه است که این پروژه راکد مانده است.

پروژه خانه فرهنگ زیاران 7 ماه راکد مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک یدالله رمضانی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: تاکنون پروژه خانه فرهنگ زیاران 46 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با توجه به مشکل موجود درصدد رفع خلعیت از پیمانکار فعلی هستیم تا بتوانیم پروژه را به پیمانکار دیگری واگذار کنیم.

وی افزود: پروژه مجتمع ادارات که از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت است که تاکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال 2 میلیارد و 530 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است که فقط اتصال به سیستم گرمایشی و سرمایشی و برق و گاز آن باقی مانده که با انجام آنها در آینده نزدیک واگذار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: ساختمان بخشداری بشاریات نیز 28 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آبیک بیان کرد: روکش آسفالت راه روستای جزمه تاکنون 70 درصد و روکش آسفالت راه روستای حاجی تپه 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رمضانی خاطرنشان کرد: از پروژه‌های سفر هیئت دولت چهار بانده کردن آبیک به محمدیه است که عملیات اجرایی آن با حضور استاندار قزوین و مسئولان استان و شهرستان آغاز شده ولی تبدیل راه فرعی شهر خاکعلی به آبیک به راه اصلی از دیگر مصوبات بوده که به دلیل عدم اعتبار اقدامی نشده است ولی استاندار قزوین در این خصوص در کلنگ‌زنی عملیات اجرایی چهاربانده کردن آبیک به محمدیه با بازدید از راه خاکعلی قول مساعد داده که اقدام لازم انجام گیرد.

وی اضافه کرد: در خصوص راه 150 متری (پل) روستای ابراهیم آباد به دلیل رفت و آمد اندک شماری از مردم روستا به مسجد آن، ضرورتی ندارد اقدامی در این زمینه صورت گیرد چون از هیچ دستگاهی نمی‌توان برای احداث این راه پر شیب استفاده کرد.

رمضانی از پیشرفت 98 درصدی بیمارستان دولتی 32 تختخوابی از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت در شهرستان آبیک خبر داد و افزود: زیرسازی، محوطه سازی و تجهیزات این بیمارستان باقی مانده است.

وی بیان کرد: حجم کار مسیر گلزار شهدای روستای زرجه بستان یک هزار و 700 متر است که تاکنون 400 متر آن انجام شده که برای انجام یک هزار و 200 متر مابقی به یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول