اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان:

90 درصد پروژه‌های بخش‌های دشتستان اجرایی شدند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: با تلاش همه مسئولان 90 درصد پروژه‌های بخش‌های شش‌گانه شهرستان دشتستان اجرایی شدند.

90 درصد پروژه‌های بخش‌های دشتستان اجرایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه و ترقی شهرستان دشتستان اساسی‌ترین هدفی است که مدیریت ارشد شهرستان دشتستان به‌ آن توجه دارد و تمام مسئولان باید برای دستیابی به این مهم تلاش کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد و نظارت بر اجرای برنامه‌ها از مسائلی است که مورد توجه فرماندار دشتستان است و در سایه این مهم به موفقیت‌های ارزشمندی در راستای اعتلای دشتستان دست یافته‌ایم.

دهقان بیان کرد: مبادله موافقت‌نامه‌ها مهم‌ترین مسئله‌ای است که مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قبل از اجرای پروژه‌های عمرانی باید به آن توجه داشته باشند و از ایشان انتظار داریم در این زمینه تسریع کنند و پس از آن اجرای پروژه‌های عمرانی را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: پروژه‌های اجرایی شهرستان توسط فرماندار بازدید می‌شوند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همیشه آماده بازدید مدیریت ارشد شهرستان از پروژه‌های عمرانی در دست احداث داشته باشند و به نحو مطلوب و با کیفیت بالا به اجرای پروژه‌های عمرانی بپردازند.

این مسئول یادآور شد: بررسی مسائل و مشکلات بخش‌های تابعه شهرستان دشتستان از مسائلی است که در سال‌های جاری مورد توجه فرماندار محترم شهرستان بوده و با همراهی مدیران اجرایی شهرستان دشتستان شاهد اقدامات مطلوبی در این زمینه بوده‌ایم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان عنوان کرد: با اعلام فرماندار محترم در نیمه دوم سال جلسات شورای اداری در بخش‌های شش‌گانه شهرستان دشتستان برگزار می‌شود و در این جلسه‌ها مشکلات بخش‌ میزبان به‌طور اختصاصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دهقان ادامه داد: در نیمه دوم سال گذشته شاهد اجرای این طرح در سطح شهرستان بوده‌ایم و بالغ بر 90 درصد پروژه‌هایی که به‌منظور رفع مشکلات بخش‌ها تعریف شده‌اند اجرایی شده یا اعتبارات لازم برای حل این مشکلات را تامین کرده‌ایم که این امر در برطرف شدن مشکلات شهرستان بسیار اثرگذار بوده است.

وی گفت: برای نظم بهتر در برگزاری جلسات ویژه مدیران شهرستان شاهد تدوین دفترچه جلسات نیمه دوم سال جاری در شهرستان هستیم و مدیران باید توجه داشته باشند که این دفترچه به منزله دعوتنامه حضور در جلسات است و باید در موقع معین در جلسات حضور یابند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول