اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری رخ می‌دهد

بهره‌برداری از 170 پروژه در اندیمشک

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک از بهره‌برداری 170 پروژه عمرانی ـ خدماتی در این شهرستان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 170 پروژه در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، خداداد محمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اندیمشک اظهار داشت: امسال 168 پروژه با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 728 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که تأثیر فوق العاده‌ای در سطح شهرستان خواهد داشت.

وی به جابه‌جایی و تغییر مدیریت‌ها در اندیمشک اشاره کرد و گفت: تغییر مدیریت در همه جا لازم و ضروری است، مدیری که توانمند باشد باید در جاهای مختلف از ظرفیت و استعدادهای وی استفاده شود و اما مدیری که ضعیف است باید برکنار شده و به دنبال کار و زندگی خودش برود.  

محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در کشور ما صرفه جویی کم و ریخت و پاش زیاد است، افزود: هزینه‌های انجام شده 10 برابر میانگین هزینه‌های جهانی است و جا دارد همه ما در زندگی‌های فردی و اجتماعی با رعایت نمودن اصل صرفه‌جویی و فرهنگ‌سازی آن در درون خانواده‌ها هر چیزی را به اندازه و در جای خود مورد استفاده قرار دهیم.

فرماندار اندیمشک با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و هتک حرمت به مسلمانان تصریح کرد: کسی نمی‌تواند به پیامبر عظیم‌الشان اسلام که اشرف مخلوقات است، خدشه‌ای وارد کند.

محمدی اضافه کرد: دولت‌های آمریکا و صهیونیست غاصب که مصداق بارز کفار و دشمنان قسم خورده اسلام هستند، با اکران فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی خود علیه پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی (ص) بیش از پیش عجز و حماقت خودشان را هویدا کردند و در این میان مسلمانان سراسر جهان سکوت نکرده و مثل همیشه با قاطعیت پاسخ دندانشکنی به آمریکا دادند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول