اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود اعتبارات

پروژه مخزن آب آبیک به کندی در حال اجراست

خبرگزاری فارس: مدیر آبفای شهری آبیک گفت: به دلیل کمبود اعتبارات، روند پروژه مخزن آب 10 هزار متر مکعبی شهر آبیک به کندی در حال اجراست.

پروژه مخزن آب آبیک به کندی در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حسین آتشگران در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: به دلیل 4 میلیارد ریال مطالبات پیمانکار و کمبود اعتبار روند پروژه مخزن 10 هزار متر مکعبی شهر آبیک به کندی در حال اجراست که می‌طلبد مسئولان اعتبار مناسبی را برای تسریع در روند پروژه در نظر بگیرند.

وی افزود: در زمینه احداث تصفیه خانه در شهر آبیک در دور سوم سفر هیئت دولت مصوبه‌ای به تصویب رسید که با توجه به پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان تاکنون اعتباری در این زمینه اختصاص نیافته است.

آتشگران اذعان کرد: برای احداث تصفیه خانه برآوردی که صورت گرفته 210 میلیارد ریال اعتبار لازم است که باید از اعتبارات ملی اختصاص یابد.

این مسئول ادامه داد: با هزینه کردن از اعتبارات داخلی تاکنون توانسته‌ایم این شش و نیم کیلومتر شبکه فاضلاب شهر آبیک را به انجام برسانیم.

آتشگران خاطر نشان کرد: در زمینه آب‌رسانی به شهر خاکعلی چهار کیلومتر شبکه و انشعابات انجام شده و ایستگاه پمپاژ 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: انتقال خطوط شبکه آب‌رسانی به شهر خاکعلی نیز صورت گرفته، لذا با مبادله موافقت‌نامه و تأمین اعتبار لازم ایستگاه پمپاژ شهر خاکعلی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آبفای شهری آبیک بیان کرد: در شهر آبیک چهار و نیم کیلومتر و در شهر خاکعلی پنج کیلومتر اصلاح شبکه آب آشامیدنی انجام شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول