اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح توسعه شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد

تعریف 24 پروژه مطالعاتی در شرکت آب منطقه‌ای زنجان

خبرگزاری فارس: معاون طرح توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: در سال جاری 24 پروژه مطالعاتی در شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان تعریف شده است.

تعریف 24 پروژه مطالعاتی در شرکت آب منطقه‌ای زنجان

پرویز قزلباش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال گذشته 56 پروژه مطالعاتی و اجرایی در شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان تصویب شده بود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 56 پروژه تعریف شده در شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان، هفت پروژه به صورت ملی و استانی و 42 پروژه نیز استانی بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به منتقل‌شدن پروژه‌های ملی به بخش استانی در مجموع 14 پروژه استانی در شرکت آب منطقه‌ی زنجان وجود دارد.

معاون طرح توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در مجموع 24 پروژه مطالعاتی در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: تاکنون 21 درصد از اعتبارات این پروژه‌ها تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: در مجموع میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان 53 درصد اعلام شده است.

قزلباش با اشاره به اینکه همزمان با دهه مبارک فجر ناحیه عمرانی یک سد گلابر در استان زنجان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در زمینه سد بلوبین نیز با وجود معارضان همچنان در دست احداث است.

وی با تاکید بر اینکه مسئله مربوط به معارضان اراضی اطراف سد تالوار نیز در دست بررسی است، یادآور شد: مشکل معارضان اراضی اطراف سدها را برطرف می‌کنیم.

معاون طرح توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان در زمینه مالکیت روستاییان در اراضی سد بلوبین و مراش با اشاره به اینکه روستاییان ادعا دارند که مالکیت اراضی دو سد مراش و بلوبین به آنها تعلق دارد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه رسیدگی می‌کنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول