اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نیر خبر داد

اختصاص 3 میلیارد تومان برای احداث مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده نیر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر از اختصاص 3 میلیارد تومان برای احداث مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده این شهرستان خبر داد.

اختصاص 3 میلیارد تومان برای احداث مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات آبرسانی این شهرستان اظهار داشت: ساخت این مجتمع از دو ماه پیش با تأمین 3 میلیارد تومان شروع شده و هم‌اکنون نیز با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این مجتمع برای آبرسانی به 18 روستا سال آینده تکمیل شده و طبق زمان‌بندی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

عباداللهی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: از طریق چشمه قشاکهریز این مجتمع از لحاظ آب تأمین شده و قادر هستیم به 18 روستا آبرسانی مناسب و مطلوب توأم با رعایت مسایل بهداشتی را داشته باشیم که امیدواریم با انجام این پروژه ضعف‌ها و مشکلات احتمالی نیز در آبرسانی به مناطق روستایی برطرف شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های توسعه مناطق روستایی در این شهرستان آبرسانی به روستاهای دورافتاده است، اضافه کرد: ما به میمنت هفته دولت نیز آبرسانی به هفت روستا را انجام دادیم و به سرعت شاهد تجهیز و تکمیل پروژه‌های آبرسانی در سایر روستاها هستیم.

وی بیان کرد: با احداث مجتمع‌های در حال احداث این شهرستان و همچنین تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شکل تک روستایی انتظار می‌رود میزان برخورداری روستاهای این شهرستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به رقم 75 درصد برسد.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان نیر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در کنار آبرسانی به روستاها تکمیل پروژه‌های فاضلاب شهری نیز از اولویت‌های جدی به شمار می‌رود، ادامه داد: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شده تا این شهرستان از شبکه فاضلاب ایمن و مطمئن بهره‌مند باشد.

عباداللهی در جلسه‌ای دیگر که با عنوان کارگروه گردشگری شهرستان نیر برگزار شد از افزایش میزان ورود مسافران به این شهرستان خبر داد.

وی یادآور شد: در یک ماه گذشته در مقایسه با سال گذشته میزان سفر به این شهرستان حدود 40 تا 45 درصد افزایش یافته و ما اوج سفرهای تابستانی را در یک ماه گذشته در حال سپری و پایان‌بخشی هستیم.

عباداللهی با بیان اینکه بیشترین مسافران از منطقه گردشگری بولاغلار بازدید کردند، گفت: 77 اثر تاریخی در این شهرستان به ثبت رسیده که گردشگران و مسافران ورودی به این شهرستان اغلب از پل قرمز، کاروانسرای شاه عباس، منطقه نمونه گردشگری بولاغلار و نوالر بازدید کردند.

وی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا سفر به این شهرستان زیبا و پرجاذبه محدود به تابستان نباشد و در پاییز و زمستان نیز گردشگران و طبیعت دوستان از این مناطق بکر استفاده کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول