اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد:

مجتمع آبرسانی 35 روز پیش افتتاح شد، ولی به بهره‌برداری نرسید

خبرگزاری فارس: با وجود گذشت 35 روز از افتتاح مجتمع آبرسانی در ساری روستاییان جنوب این شهرستان هنوز یک قطره از آب مجتمع به بهره‌برداری رسیده را ننوشیدند.

مجتمع آبرسانی 35 روز پیش افتتاح شد، ولی به بهره‌برداری نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پروژه آبرسانی تلمادره ساری در 29 تیر ماه سال جاری در جنوبی‌ترین نقطه استان مازندران با حضور مسئولان ارشد استانی به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران اجرای پروژه آبرسانی تلمادره ساری یکی از پروژه‌های بسیار سنگین بود.

این مطلب را محمد حسین برزگر در زمان افتتاح طرح در مسجد روستای کردمیر در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

وی تصریح کرد: این پروژه در سفر مقام معظم رهبری به مناطق محروم مازندران مصوب شد و یکی از مصوبات این سفر آبرسانی به منطقه محروم چهاردانگه ساری بود.

از نکات قابل توجه این طرح تصویب اجرای پروژه آبرسانی در سال 84 بود که مطالعات اجرای این طرح نیز حدود 13 سال به طول کشید.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران در این جلسه با اعلام اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال 88 شروع شد، از تاخیر 13 ساله پس از تصویب این طرح در این منطقه صحبتی به میان نیاورد.

البته وجود معارضاتی مردمی نیز در اجرای پروژه نیز دخیل بود، ولی معارضات مردمی در سال‌های پایانی قوت گرفت که با دخالت مسئولان ارشد استانی این موضوع به خوبی حل و فصل شد.

نکته‌هایی که در حال حاضر بیشتر از همه باید مورد توجه قرار گیرد عدم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی که با حضور مسئولان ارشد استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت، است.

پروژه آبرسانی تلمادره ساری در حالی توسط مسئولان افتتاح شد که با وجود گذشت حدود 35 روز هیچ یک از اهالی روستاهای پشت کوه چهاردانگه یک قطره از آبی را که به ظاهر افتتاح شد را ننوشیدند.

بخشدار منطقه چهاردانگه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باره زمان بهره‌برداری از پروژه آب تلمادره گفت: هنوز زمان دقیق بهره‌برداری از طرح را اعلام نکردند و این در حالی است که این طرح حدود 35 روز پیش افتتاح شد.

اسماعیل امینی ادامه داد: موضوع عدم بهره‌برداری از پروژه آب تلمادره را با فرماندار و نماینده مردم ساری و میاندرود نیز در میان گذاشتم.

وی دیگر مشکل مربوط به پروژه آبرسانی تلمادره را مشخص نشدن متولی آب در این پروژه عنوان کرد و گفت: دو نفر در حال حاضر به عنوان آبدار در این منطقه فعالیت می‌کنند، ولی هنوز هیچ قراردادی با شرکت آب و فاضلاب روستایی برای این دو نفر منعقد نشده است.

با شرایطی که برای روند تکمیلی این طرح در حال اجرا است ممکن است بهره‌برداری این طرح نیز مشمول زمان دیگری شود.

برای اطلاع از زمان دقیق این طرح بارها و بارها با مدیر آب و فاضلاب روستایی ساری تماس گرفته شد که هیچگونه پاسخی دریافت نکردیم.

خبرگزاری فارس در مازندران منتظر تماس مسئولان برای اعلام زمان دقیق بهره‌برداری این طرح و یا دلیل عدم بهره‌برداری مجتمع آبرسانی تلمادره است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول