اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

مجتمع آبرسانی شهرستان نور به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در هفته دولت فاز اول مجتمع آبرسانی ناتل و انارجار شهرستان نور بهره‌برداری شد.

مجتمع آبرسانی شهرستان نور به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، در هفته دولت فاز اول مجتمع آبرسانی ناتل و انارجار شهرستان نور با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران، مدیرعامل آبفار استان و جمعی از مسولان محلی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

در آیین افتتاحیه این پروژه مدیرعامل آبفار مازندران با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی ناتل و انارجار در سال گذشته همزمان با 300 پروژه دیگر آغاز شد که سهم شهرستان نور 19 پروژه آبرسانی با 3 میلیارد و یک میلیون تومان اعتبار مصوب بوده که 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص یافت.

محمدحسین برزگر با اشاره به مجموع اعتبار هزینه شده برای مجتمع ناتل و انارجار گفت: برای این پروژه 4 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ماده 180 هزینه شد که با بهره‌برداری از آن 86 خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی افزود: برای بهره‌برداری از فاز اول مجتمع ناتل و انارجار 5/8 کیلومتر خطوط انتقال و هشت کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یک دهنه چشمه به‌سازی شده است.

برزگر با اشاره به افتتاح سه پروژه دیگر طی هفته دولت در شهرستان نور از به بهره‌برداری رسیدن 29 پروژه آبرسانی روستایی در این هفته خبر داد و متذکر شد: برای این پروژه‌ها 90 میلیارد ریال هزینه شده که 10 پروژه به صورت مجتمعی و 19 پروژه دیگر تک روستایی است.

عبدالقدیر مشایخ فرماندار شهرستان نور در پایان با قدردانی از مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران اذعان داشت: این پروژه با اعتبار 400 میلیون تومان در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار به ثمر نشست.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول