اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفار بشرویه خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی فتح‌آباد در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیر امور آبفار بشرویه از افتتاح مجتمع آبرسانی فتح‌آباد در هفته دولت خبر داد و گفت: تاکنون برای تکمیل این پروژه 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی فتح‌آباد در هفته دولت

علی حیدرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: در سال مالی گذشته اعتباری معادل 990 میلیون تومان از منابع مختلف اعتباری برای اجرای پروژه‌های امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه مصوب شد.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار در قالب 260 میلیون تومان از محل تملک دارایی، 130 میلیون تومان از محل ماده 180، 600 میلیون تومان از بند "ر"  قانون برنامه و بودجه و 90 میلیون تومان از ماده 10 خشکسالی برای این مجموعه مصوب شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه تصریح کرد: از این میزان اعتبار اختصاص یافته به آب و فاضلاب روستایی بشرویه، 100 درصد جذب شده است.

حیدرزاده از بهره‌برداری مجتمع آبرسانی فتح‌آباد در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه از سال 88 آغاز شده و برای اجرا و تکمیل این پروژه 7 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات هزینه شده در این پروژه 3 میلیارد و 850 میلیون ریال از منابع تملک استانی و 3 میلیارد و 150 میلیون ریال از بند "ر" قانون برنامه و بودجه تامین شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه تصریح کرد: 15 کیلومتر خط انتقال و ایستگاه پمپاژ و مخزن 60، از مشخصات کلی این پروژه است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این پروژه 378 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: پروژه مجتمع آبرسانی فتح‌آباد با صرف اعتبار 7 میلیارد ریال مهم‌ترین پروژه امور آب و فاضلاب روستایی بشرویه در هفته دولت است و 104 خانوار از مزایای آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول