اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه موقت تهران

مجتمع آبرسانی روستای ولامده نکا به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور امام جمعه موقت تهران، مجتمع آبرسانی روستای ولامده نکا به بهره‌برداری رسید.

مجتمع آبرسانی روستای ولامده نکا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، مجتمع آبرسانی روستای ولامده نکا به بهره‌برداری رسید.

امام جمعه موقت تهران در این مراسم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف خدمات‌رسانی به مردم بنا نهاده شده و این خدمات‌رسانی نیز با رضایت انجام می‌شود.

آیت‌الله سید احمد خاتمی اظهار داشت: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای مسئولانی دلسوز هستیم و در این راستا فلسفه نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز خدمت به مردم بوده و شأنی که مسئولان نظام دارند خدمتگزاری به مردم است.

وی همزمانی افتتاح این مجتمع آبرسانی روستایی را با یادواره شهدای منطقه لایی درروستای ولادیمه را مبارک خواند و خاطرنشان کرد: آب مایه حیات زندگی دنیوی ماست و شهدا مایه حیات اخروی ما هستند.

وی ادامه داد: امروز آب این مایه حیات با یاد و نام شهدای منطقه به منازل مردم رسیده و مردم به برکت یاد و نام مقدس شهدا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران نیز در سخنانی اعتبار هزینه شده برای مجتمع آبرسانی روستایی ولامده نکا را یک هزار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با افتتاح این مجتمع 63 خانوار روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

محمدحسین برزگر منبع تامین اعتبار این پروژه را از بند دو بودجه 90 بیان کرد و یادآور شد:عملیات اجرایی این مجتمع آبرسانی با تلاش فراوان یک سال به طول انجامید.

وی با اشاره به زحمات طاقت‌فرسا در اجرای خطوط انتقال آب از پشت کوه‌ها و مناطق صعب‌العبور با احداث پل کابلی از مردم خواست در مصرف آب شرب صرفه‌جویی و از این مایه حیات در مصارف غیرشرب خودداری کنند و به نوعی قدردان این نعمت‌الهی باشند.

وی اظهار داشت: در سال 89 اعتبارات آب و فاضلاب روستایی مازندران 28 میلیارد تومان بوده که این اعتبارات در سال 90، صد درصد افزایش داشته و به 56 میلیارد تومان رسیده است که امیدواریم اعتبارات مناسبی نیز برای سال جاری به این بخش اختصاص یابد.

به گفته برزگر با توجه به خدمات‌رسانی فراوان در روستاهای مازندران درمورد آبرسانی اما همچنان برخی از روستاهای مازندران از کمبود آب رنج می‌برند.

مدیرعامل آبفار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به افتتاح 29 پروژه آبرسانی روستایی با 9 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت گفت: قبل از پیروزی انقلاب به آبرسانی روستایی توجه چندانی نشده بود اما بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی و در دولت نهم و دهم به رفع مشکلات محرومین روستایی به ویژه در بخش آبرسانی عنایت چشمگیری شد به طوری که فقط در دولت دهم و طی سال جاری با اختصاص 56 میلیارد تومان اعتبار مجموع اعتبارات آب روستایی مازندران 100 درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول