اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:

هرچه داریم از دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با تأکید بر سرکشی و حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: هرچه داریم از دفاع مقدس است.

هرچه داریم از دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار مسعود جعفری‌نسب به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان این مطلب که هرچه داریم از دفاع مقدس است، اظهار کرد: اگر در زمان طاغوت استکبار ابزاری را برای شاه تأمین کرد، تنها برای منافع خودش بود نه منافع ملت.

وی افزود: امروز امنیت دو سویه حاکمیت و مردم در برابر تهدیدات داخلی و خارجی ایجاد شده و به نمایش گذاشتن وحدت ملی در این هفته بسیار مهم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به قدرتمندی ارتش، محبوبیت و اقتدار سپاه و مردمی بودن بسیج، عنوان کرد: همسویی همه این نیروها در کنار یکدیگر ایجاد امنیت برای کشور داشته و در دل دشمنان ایجاد رعب و وحشت می‌کند.

جعفری‌نسب تصریح کرد: جنگ امروز که همان جنگ نرم است، بسیار سخت‌تر از جنگ سخت بوده و باید برای آن آمادگی کامل داشت.

وی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی، دفاعی، اجتماعی و سیاسی الگوی جهان اسلام است.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: ملت‌های جهان با دولت‌های استکباری همسو نیستند و تسخیر سفارت‌خانه‌های آمریکا در کشورهای مختلف نیز این مهم را اثبات می‌کند.

وی بیان کرد: امنیت حاکم در جامعه امروز و آرامش و آسایش مردم مرهون تلاش و زحماتی است که مردم به رهبری امام خمینی (ره) آغاز کرده و با مقام معظم رهبری ادامه می دهند.

جعفری‌نسب تأکید کرد: جنگ نرم بسیار دشوارتر از جنگ سخت است و باید در این راستا به حجاب، اخلاق و مسایل عبادی و معنوی توجه بیشتری داشت زیرا به لحاظ دفاعی و اقتدار ملی سرآمد منطقه هستیم و باید در زمینه اخلاق و دین نیز بیش از پیش تقویت شویم.

وی با بیان این مطلب که حقوق بشر استکبار دروغین است، خاطرنشان کرد: چندین میلیون یتیم، کشته و زخمی در عراق و دیگر کشورهای زیر سلطه استکبار، تنها به علت منافع ملی آمریکا است و این موضوع موجب شده تا ملت‌ها به آمریکا اعتماد نداشته باشند.

جعفری‌نسب یادآور شد: پیروزی در دفاع مقدس با همدلی و وحدت همه مردم و مسئولان حاصل شد.

وی با بیان این مطلب که نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس علاوه بر امنیت داخل شهرها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نیز حاضر بود، تصریح کرد: باید رشادت رزمندگان اسلام برای نسل‌های آینده و نوجوانان و جوانان تبیین شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: اوباما و مستکبران زمان، ادبیات فرعون‌ها را در پیش گرفته‌اند و این مسیر همان مسیر طاغوت است که منجر به سقوط استکبار خواهد شد.

وی در خاتمه بر سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران تأکید کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول