اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره خبر داد

برپایی 65 برنامه دفاع مقدس در مدارس شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره از برپایی 65 برنامه دفاع مقدس در مدارس شهرها و روستاهای منطقه شبانکاره خبر داد.

برپایی 65 برنامه دفاع مقدس در مدارس شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مرتضی دریائیان شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید از دغدغه‌های اساسی آموزش و پرورش شبانکاره بوده و همزمان با اتمام امتحانات خرداد ماه شاهد تلاش در این راستا بوده‌ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره خاطر نشان کرد: فعالیت ستاد پروژه مهر شبانکاره از خرداد ماه سال جاری شروع شده و در شهریور ماه شاهد آمادگی کامل آموزش و پرورش منطقه شبانکاره و برطرف شدن نیازهای مدارس و واحد‌های آموزشی موجود در سطح منطقه بوده‌ایم.

دریائیان بیان کرد: برگزاری جلسات متعدد و بهره‌مندی از نظرات و راهکارهای اعضای شورای آموزش و پرورش و اعضای ستاد پروژه مهر از مسائل و فاکتورهای مهمی است که سبب موفقیت این اداره در عمل به فعالیت‌های مربوط به ستاد پروژه مهر در شبانکاره شده است.

وی اضافه کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و جان‌فشانی‌های ایشان برای دفاع از میهن اسلامی از وظایفی است که همه مسئولان و آحاد جامعه بر عهده دارند و آموزش و پرورش شبانکاره در سال جاری با رویکرد جدید در این زمینه اقداماتی انجام می‌دهد.

این مسئول از برپایی 65 برنامه دفاع مقدس در مدارس شبانکاره خبر داد و بیان کرد: شهدا، جانبازان، اسرا و رزمندگان همگی افرادی هستند که در میان ما زندگی می‌کنند و بسیاری از ایشان برای ما قابل شناخت نیستند و وظیفه‌ داریم این قهرمانان و اسطوره‌های واقعی را به آحاد جامعه معرفی کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره عنوان کرد: همکاری مدیران و مسئولان اجرایی از مسائل مهمی است که در حل نیازهای آموزش و پرورش اثرگذار است و با حمایت‌های بخشدار و امام جمعه شبانکاره هماهنگی خوبی بین آموزش و پرورش و ادارات و دستگاه‌های اجرایی شبانکاره ایجاد شده است.

دریائیان اذعان کرد: بهداشت از نیازهای مهم مدارس و واحدهای آموزشی است و می‌طلبد مجموعه بهداشت و درمان و مراکز بهداشتی همکاری و هماهنگی مطلوبی برای توسعه بهداشت در واحدهای آموزشی داشته باشند.

وی ادامه داد: اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش از مسائل مهمی است که مدنظر مسئولان شبانکاره بوده و با برگزاری جلسات متعدد شاهد آمادگی کامل آموزش و پرورش این منطقه برای اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده‌ایم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول